مراسم تقدیر از دانش‌آموزان نویسنده در شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- مدیر مسئول انتشارات نظری تاثیرپذیری از جامعه مهمترین مشخصه یک نویسنده متعهد دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از دانش‌آموزان نویسنده در شهرستان قرچک

جعفر نظری مدیر مسئول انتشارات نظری در ارتباط با طرح استعدادیابی دانش‌آموزان نویسنده قرچک بیان کرد: این طرح یک دهه در حال اجرا است و ما این طرح را در مناطق مختلف استان تهران به اجرا گذاشته‌ایم. هدف انتشارات نظری از این طرح شناسایی دانش‌آموزان نویسنده است، تا افراد مستعد در زمینه نویسندگی بتوانند به جمع نویسندگان بپیوندند.

او تصریح کرد: علم و دانش مهمترین عامل موفقیت هر انسانی است و ما در تلاش هستیم که این علم و دانش را در زمینه نویسندگی ترویج دهیم.

نظری اظهار کرد: این طرح در جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ کتاب انجام شده است. ما در این طرح سعی داریم نویسندگان بیشتری را در جهت تولید کتاب‌های مفید از سنین نوجوانی پرورش دهیم.

او افزود: نویسندگان تاثیرات زیادی در جامعه می‌گذارند و به همین سبب می‌توان گفت تاثیرپذیری از جامعه مهمترین مشخصه یک نویسنده متعهد است‌.

در ادامه رمضان صادقی‌مقدم استعدادیاب دانش‌آموزان نویسنده شهرستان قرچک نیز بیان کرد: این طرح در شهرستان قرچک از تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱ در حال اجرا است و تاکنون نیز ادامه دارد. شهرستان قرچک دانش‌آموزان مستعد زیادی در زمینه نویسندگی دارد. در طرح استعدادیابی نویسندگی برخی به صورت فردی و برخی به صورت گروهی شرکت کردند که کتابهای آنها در حال حاضر در نوبت چاپ قرار دارد.

خبرنگار دانش‌آموز: ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار