همه مراجع معظم تقلید واکسن دریافت کرده اند

قم(پانا)- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از همه مراجع عظام تقلید که با پیشقدم شدن، اقدام به دریافت واکسن کرده‌اند، تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
همه مراجع معظم تقلید واکسن دریافت کرده اند

«محمدرضا قدیر» امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری، با اشاره به آخرین آمار بستری های کرونایی در مراکز درمانی استان خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود یک هزار بیمار کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند که حدود ۲۵۰ نفر از آنان در وضعیت بدحال قرار دارند.

وی با تاکید بر این که میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان در وضعیت سینوسی قرار دارد اذعان کرد: متأسفانه شاهد برخی عادی انگاری ها هستیم، در حالی که هنوز به قله موج فعلی از این بیماری در استان نرسیده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تشکر و تقدیر ویژه از فعالیت نیروهای جهادی در بیمارستان های استان اظهار کرد: خوشبختانه همه مراجع معظم تقلید در زمینه امر واکسیناسیون پیشقدم شده و اقدام به دریافت واکسن کرده اند که امیدواریم این امر به عنوان سیره عملی مراجع عظام تقلید، سبب تشویق بیشتر مردم به واکسینه کردن خود باشد.

وی در عین حال از تزریق بیش از ۴۰۰ هزار دُز واکسن در استان قم خبر داد و بیان کرد: روند واکسیناسیون در مراکز واکسیناسیون با تزریق واکسن ایرانی و همچنین واکسن های وارداتی تداوم دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار