واکسیناسیون 35 ساله ها از هفته آینده در قم

قم(پانا)- استاندار قم از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست ضمن پیگیری آغاز واکسیناسیون متولدان سال های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۵، از ظرفیت خیرین استان برای واردات واکسن و تأمین همه واکسن مورد نیاز استان اقدام کند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون 35 ساله ها از هفته آینده در قم

«بهرام سرمست» استاندار قم امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان با ابراز تأسف از این که برخی با ایجاد جریان های ضد واکسیناسیون به دنبال بدنام کردن قم هستند تصریح کرد: همه در این زمینه شاهد پیشقدم شدن رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید برای واکسینه کردن خود بوده اند که قطعا این اقدام، حجت را بر همه تمام کرده است و سازمان های فرهنگی، امنیتی و قضایی استان فضای قم را به سمت تشویق به واکسیناسیون سوق دهند.

استاندار قم سپس گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان دستگاه اصلی مبارزه با کرونا باید در همه مسائل مربوط به ریشه کنی این بیماری پیشقدم باشد و مسائلی مانند کاهش سن واکسیناسیون با توجه به اقتضائات استان و همچنین تأمین واکسن مورد نیاز را پیگیری کند.

وی افزود: بر این اساس، از دانشگاه علوم پزشکی استان انتظار است تا پیگیر مجوز آغاز تزریق واکسن به متولدان سال ۱۳۶۵ باشد.

سرمست اضافه کرد: همچنین بر اساس قول خیرین سلامت استان برای امکان تأمین همه واکسن مورد نیاز قم از طریق واردات، لازم است تا دانشگاه علوم پزشکی استان هم پیگیری مجوزهای لازم در این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار قم در عین حال به ضرورت وحدت کلام در اعلام مصوبات مربوط به مبارزه با کرونا و حضور عوامل نیروی انتظامی و اورژانس برای امنیت و آرامش بیشتر مراکز واکسیناسیون استان توجه داد و یادآور شد: تردیدی نیست که ظرفیت ایجاد شده برای تزریق واکسن در استان باید تکمیل شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: آغاز واکسیناسیون متولدان سال های ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۵ در استان و در هفته آینده نهایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار