شناسایی مدارس کانکسی در شهرستان‌های سلسله و دلفان

تهران (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان‌های سلسله و دلفان بر رفع موانع ساخت و توسعه پروژه‌های آموزشی در استان لرستان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی مدارس کانکسی در شهرستان‌های سلسله و دلفان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفری به لرستان به همراه غفوری‌نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان و جمعی از مسئولین استانی و محلی از پروژه ها و مدارس شهرستان‌های سلسله و دلفان بازدید کرد.

ورناصری در حاشیه این بازدید‌ها اظهار داشت: این برنامه با هدف پیگیری و بررسی روند اجرای پروژه‌ها، بازدید از مدارس نیازمند تخریب و بازسازی، استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس ، ساخت استخر دانش آموزی، توسعه و تجهیز هنرستان های فنی، آسفالت محوطه مدارس نیازمند، احصای مدارس کانکسی و برنامه‌ریزی حذف آنها و ساخت سرویس‌های بهداشتی انجام شد.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه با تاکید بر رفع موانع ساخت و استاندارد سازی مدارس استان لرستان، گفت: سازمان نوسازی مدارس کشور برای همه مشکلاتی که امروز مطرح شد، برنامه های مدون و مناسبی دارد، که با تلاش همکاران اداره کل نوسازی مدارس لرستان برای تک تک آنها به جد وارد عمل شده‌ایم و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، این فعالیت‌‌ها را ادامه خواهیم داد.

امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در ادامه با ارائه گزارشی اظهار داشت: هم اکنون ۳۴ مدرسه با ۱۲۷ کلاس درس در شهرستان نورآباد با اعتبار ۶۳ میلیارد تومان درحال ساخت است که 6 مدرسه تا مهرماه آماده تحویل می شود و با اتمام این پروژه‌ها ۰.۷ مترمربع به سرانه فضاهای آموزشی این منطقه افزوده خواهد شد، همچنین از سال گذشته تا امروز ۳۳ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۱ میلیارد تومان در نورآباد ساخته شده است.

وی در خصوص موضوع استاندارد‌سازی سیستم‌های گرمایشی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵۳ کلاس درس با اعتبار ۷ میلیارد تومان را از سال گذشته تا به امروز فقط در نور آباد استاندارد کرده ایم و این در حالی بوده است که کل اعتبارات ما برای استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس استان ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

غفوری نژاد با اشاره به پروژه‌های شهرستان الشتر تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶ مدرسه با ۷۹ کلاس درس و اعتبار کلی ۳۲ میلیارد تومان در این منطقه در حال ساخت است که 7 پروژه تا آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری می‌رسد در بحث استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی هم ۲۰۷ کلاس درس با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان دریک‌سال گذشته استانداردسازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار