با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و مدیران اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش؛

تجلیل از داوران بخش پژوهشی بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی در قسمت پسران برگزار شد

سمنان (پانا) - مراسم تجلیل از داوران مرحله نهایی بخش پژوهشی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور در قسمت پسران برگزار شد و در این آیین از داوران رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام عملی و انشاء نماز تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از داوران بخش پژوهشی بزرگترین رویداد قرآنی دانش‌آموزی در قسمت پسران برگزار شد

محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از فرایند میزبانی استان سمنان در این دوره از مسابقات عنوان کرد: 9 کمیته اجرایی در راستای میزبانی هرچه بهتر بخش پژوهشی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور سازماندهی شده است.

علی‌اکبر عرب خراسانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان در این آیین تجلیل که در اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: همه تلاش‌ها در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در سمنان به عنوان دارالمرحمه ایران به کار گرفته شده است.

داوران رشته‌های مختلف نیز ضمن قدردانی از میزبانی مطلوب استان سمنان در این دوره از مسابقات، از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات در وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان قدردانی کردند.

در این جلسه همچنین راهکارهایی به منظور ارتقاء سطح کیفی رقابت دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ارائه شد.

گفتنی است؛ سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی به میزبانی استان سمنان در حال برگزاری است و آیین اختتامیه آن نیز نهم مردادماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار