مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

منابع انسانی، مالی و تجهیزات، متغیرهای اصلی برای کسب آمادگی در بازگشایی مدارس است

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسا و مدیران سراسر کشور با بیان اینکه تجربیات گذشته در سه محور منابع انسانی، منابع مالی و مدرسه و تجهیزات بعنوان استخوان‌بندی سیستم محسوب می‌شوند، تاکید کرد اگر به این سه متغیر خوب پرداخته شود، آمادگی کامل برای بازگشایی مطلوب مدارس ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
منابع انسانی، مالی و تجهیزات، متغیرهای اصلی برای کسب آمادگی در بازگشایی مدارس است

جعفر پاشایی در حاشیه سی و پنجمین اجلاس روسا و مدیران سراسر کشور در محل باشگاه فرهنگیان تبریز در گفت و گو با واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به برگزاری اجلاس در روزهای 5 و 6 مرداد ماه 1400، گفت: 750 نفر از مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور و از استان ما 39 مدیر و رئیس ناحیه و منطقه به صورت متمرکز در تبریز و به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز در این اجلاس حضور یافته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با یادآوری اینکه ماموریت و موضوعی که هرساله در این اجلاس برگزار می شود مرور فعالیت های گذشته برای بازگشائی مدارس است، افزود: در 16 ماه گذشته آموزش ها به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می شد و روش های جدید و خلاقیت‌هایی شکل گرفت، بنابراین با بهره گیری از این تجربیات در صدد هستیم با آمادگی کاملی که روسا و مدیران کسب می کنند، مدارس را بازگشائی کنیم.

وی با بیان اینکه تجربیات گذشته در سه محور منابع انسانی، منابع مالی و مدرسه و تجهیزات بعنوان استخوان بندی سیستم محسوب می شوند، تاکید کرد: اگر به این سه متغیر خوب بپردازیم، آمادگی کامل برای بازگشایی مطلوب مدارس را خواهیم داشت.

پاشایی در پایان گفت: مهر ماه امسال نزدیک 750 هزار نوآموز و دانش آموز در 8 هزار مدرسه دولتی و غیردولتی پای کلاس درس حاضر می شوند و بیش از 42 هزار پرسنل اعم از مدیر، معلم، مشاور، مربی پرورشی و ورزشی در مدارس آموزش این عزیزان را پوشش می دهند.

سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور به منظور ایجاد همگرایی، هم‌افزایی، هم‌صدایی و ایجاد وحدت در اداره مدرسه، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

نظام آموزش و پرورش کشور به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین نهاد آموزشی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی، اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش را که بزرگترین اجتماع مجازی کشور است با توجه به زیست بوم جدید و شرایط ناشی از ویروس منحوس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی با شعار محوری «نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب»، به صورت مجازی در بستر ویدئو کنفرانس و شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) در دستور کار خود قرار داده است.

این اجلاس که همزمان با سراسر کشور از امروز سه شنبه 5 مرداد ماه 1400 و با حضور امام جمعه و استاندار در باشگاه فرهنگیان تبریز آغاز بکار کرده است، روز چهارشنبه خاتمه می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار