حکیمی: سلامت دانش آموزان اولویت اول دستگاه تعلیم و تربیت است

تبریز(پانا) - رئیس اداره سلامت و تندرستی استان در تشریح آمادگی بهداشتی مدارس در برنامه زنده تلویزیونی چای نبات سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر سلامت دانش آموزان بعنوان اولویت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حکیمی: سلامت دانش آموزان اولویت اول دستگاه تعلیم و تربیت است

داریوش حکیمی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت حفظ سلامتی دانش آموزان و عوامل اجرایی، از آمادگی و همکاری مراقبین سلامت بعنوان عوامل اجرایی و بهورزان روستایی مناطق و نواحی استان بعنوان ناظر بر اجرای پروتکل بهداشتی تاکید کرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی استان تصریح کرد: در مناطقی که مراقب سلامت وجود ندارد بهورزان روستایی در این امر ما را یاری خواهند کرد.

حکیمی ادامه داد: چون بحث سلامت دانش آموزان اولویت اول دستگاه تعلیم و تربیت است به همین دلیل فعلاً اجباری جهت حضور در کلاس وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اطمینان خاطر به خانواده ها گفت: براساس برنامه مقرر گردیده در پایان هر روز تمامی اماکن ضدعفونی و گندزدایی شود و در این راستا اقلام مورد نیاز تهیه و به مدارس ارسال می شود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی استان در این گفتگو با یادآوری این موضوع که فعلاً آموزش مجازی بعنوان آموزش اساسی می باشد گفت؛ در مناطقی که امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد آموزش بصورت حضوری خواهد بود.

وی خاطرنشان شد: در صورت حضوری بودن کلاسها با توجه به تراکم دانش آموزی برنامه ریزی های لازم بدین صورت خواهد بود که مثلا در کلاس با تراکم دانش آموزی 30 نفری کلاس به 3 گروه تشکیل خواهد شد، گروه اول زنگ اول، گروه دوم زنگ دوم و گروه سوم زنگ سوم شروع می شود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی استان گفت: از جمله مطالبات عمده دانش آموزان ایمن بودن سرویسهای بهداشتی و آبخوریهای مدارس است که با کمک اداره نوسازی این مسئله در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار