در جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تصویب طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های تهران

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح «جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های شهر تهران» را به تصویب رساندند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تصویب طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان‌های تهران

بررسی یک فوریت طرح «جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران » در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت.

حجت نظری در توضیح این طرح گفت: الان مشکل بسیار بزرگی در تقریبا تمام بوستان ها داریم و به رغم ممنوعیت ورود حیوانات به بوستان ها، عملا همه جا حیوان گردانی صورت می گیرد و حیوانات در کنار شهروندان حضور دارند. ممکن است برخی از شهروندان به هر دلیلی نخواهند که در کنار حیوانات حضور داشته باشند و حساسیت هایی داشته باشند.

او ادامه داد: لازم است که جایی را برای بازی کودکان و حضور آرامش بخش خانواده ها فراهم کنیم و امکانی را برای همه شهروندان باید فراهم کنیم تا در فضاهای عمومی حضور داشته باشند. خیلی از خانواده ها با این چالش مواجه هستند که حیوانی در بوستان حضور دارد و نمی توانند در آنجا حضور یابند.

نظری افزود: البته این مساله از باب اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و تامین سلامت شهروندان نیاز است تا این مصوبه را داشته باشیم و امکان بازی کودکان در بوستان ها را در آرامش فراهم کنیم.

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت این طرح رای مثبت دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار