آغاز انتخاب رشته دانش‌آموزان از امروز

تهران (پانا) - یک میلیون دانش‌آموز پایه نهم از امروز ۱۵ تیر می‌توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir و رویت فرم شماره «6»، بدون نیاز به حضور در مدرسه، به صورت غیرحضوری، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز انتخاب رشته دانش‌آموزان از امروز

دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir و رویت فرم شماره (۶) رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند و نیاز به حضور در مدرسه ندارند. ظرفیت مدارس و مناطق آموزش و پرورش برای هر رشته تحصیلی مشخص و در سامانه بارگذاری شده است. برای انتخاب رشته هر دانش‌آموز ۱۰۰ نمره در نظر گرفته شده که با توجه به نظر معلم، مشاور مدرسه و نظر دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها اعمال شده است.

هدایت تحصیلی فرآیند ارائه‌ خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش‌آموزان‌ است. این فرایند به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با استعدادها، علایق، ‌توانایی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی خویش، شاخه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مورد نیاز جامعه را بشناسند و براساس آن، به صورت آگاهانه و آزادانه شاخه و رشته‌ تحصیلی مناسب خود را انتخاب کنند.

یک میلیون دانش‌آموز پایه نهم از امروز ۱۵ تیر می‌توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir و رویت فرم شماره «6»، بدون نیاز به حضور در مدرسه، به صورت غیرحضوری، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار