جشنواره خوارزمی، جلوه‌گاه خلاقیت و نوآوری‌آموزش‌متوسطه

تهران( پانا) - معاون آموزش‌متوسطه اداره آموزش و پرورش منطقه 7، پویایی و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در مسابقات را نشانگر موفقیت اجرای هر طرح دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی، جلوه‌گاه خلاقیت و نوآوری‌آموزش‌متوسطه

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 7، مراسم تجلیل از برگزیدگان هفتمین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی مقارن با دهه کرامت با حضور مدیران و دانش آموزان برگزیده و مسئولین منطقه در سالن شهید مطهری برگزار شد.

در این مراسم، بهمن حق شناس؛ معاون آموزش متوسطه، ضمن تبریک به همکاران و دانش آموزان منتخب جشنواره اذعان کرد: پویایی و مشارکت حداکثری دانش آموزان در این گونه مسابقات نشانگر موفقیت اجرای طرح است.

وی همچنین ادامه داد: برگزاری این مسابقات با شناسایی استعداد و رغبت به هدایت تحصیلی و در نتیجه انتخاب رشته بطور هوشمندانه کمک خواهد کرد. در راستای اجرای درست و اطلاع‌رسانی مطلوب اهداف آن منجر به اشتغال زایی متناسب بر اساس نیاز جامعه خواهد شد.

لازم به توضیح است، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، از نفرات اول شش محور و مدیران مدارسی که دارای مقام بودند، دعوت بعمل آمدبه دانش آموزان مقام اول تا سوم و دبیر راهنما و مدیران لوح تقدیر و کارت هدیه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار