مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی:

شرکت بیش از ۶۷ هزار نفر رشته در جشنواره نوجوان خوارزمی

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی از شرکت بیش از ۶۷ هزار نفر رشته در جشنواره نوجوان خوارزمی خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از ۶۷ هزار نفر رشته در جشنواره نوجوان خوارزمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی مهدی مودی در حاشیه بازدید از داوری جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله استانی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: تمامی ها برنامه ها در راستای سیاست های اصلی آموزش وپرورش است .

مودی گفت ؛جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف فراهم کردن زمینه بروز استعدادهای دانش اموزان و کمک به هدایت تحصیلی انها در دبیرستانهای دوره اول متوسطه برگزار می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بیان کرد: این جشنواره با شرکت ۶۷۰۰۰نفر رشته در ۶محور زبان انگلیسی.ادبیات و احساس واژه ها. ازمایشهای علوم . پژوهش. دست سازه و بازارچه در چهار سطح اموزشگاهی. شهرستانی . استانی و کشوری برگزار می شود.

وی گفت :هم اکنون در حال اجرای مرحله استانی هستیم که ۱۳۶تیم در ۶محور از شهرستانها به مرحله استانی راه یافتند که با برنامه زمانبندی شده و حضور داوران استانی در محل نمونه حافظیه به مدت ۱۰روز به صورت غیر حضوری در محیط ادوبی کانکنت با حضور دانش اموزان در شهرستان و ارتباط انلاین داوران با انها برگزار می شود.

وی ادامه داد : سیاست مدرسه محوری ، هر دانش آموز یک مهارت و مدرسه کانون تربیتی محله از اهداف پیش رو است.

وی گفت :شرکت دانش آموزان در جشنواره ها و مسابقات قطعا نتایج خوبی در یادگیری و آموزش دارد.

مودی افزود : زمینه مشارکت دانش آموزان برای سوق دادن به جشنواره را فراهم و برنامه دقیق مدون کنید.

گفتنی است در پایان منتخبین استانی مشخص شده و در کلیه محور ها یک تیم و فقط در محور ادبیات ۲تیم به مرحله کشوری راه می یابند مرحله کشوری جشنواره به میزبانی اصفهان به صورت غیر حضوری در مردادماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار