مدیرکل آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در آئین تجلیل از معلمان برتر:

شرایط کرونا، فرهنگ استفاده از فضای مجازی را در آموزش و پرورش، گسترش داد

تهران(پانا)- سالها بود که آموزش و پرورش با امکانات تکنولوژی خوب کلمه هوشمند را به یدک می کشید، ولی ارتباط آموزشی هوشمند بین معلم و دانش آموز به معنای واقعی نبود اما در شرایط کرونایی و نیاز به استفاده از فضای مجازی به عنوان راه حل جایگزین، رویکرد و نگاهی نو در آموزش و پرورش ایجاد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شرایط کرونا، فرهنگ استفاده از فضای مجازی را در آموزش و پرورش، گسترش داد

در مراسم قدردانی از معلمان نمونه که عصر امروز با حضور مدیر منطقه ۱۳، شورای معاونین، کارشناس مسئول آموزش نیروی انسانی و منتخبین به صورت حضوری، روز چهارشنبه پنجم خرداد برگزار شد؛ از برگزیدگان استانی و منطقه ای تجلیل شد.

سید محمدهادی حسینی؛ مدیر منطقه ۱۳ ضمن خدا قوت به تلاش بی وقفه همکاران در طول سال تحصیلی گفت: امسال نسبت به سال گذشته کلاس های درس صدر صد مجازی بود و علاوه بر آموزش و تربیت دانش آموزان، سلامتی همکاران به طور مستقیم تحت الشعاع این ویروس قرار گرفت. با این شرایط سخت ایجاد شده، معلمان و همکاران عزیز با تلاش و همت شبانه روزی و با گذشت و ایثار و با شرایط سخت بیماری برای برخی از معلمان، آموزش فرزندانمان رها نشد و عزیزانی که در این راه به عنوان مدافعان آموزش از دست دادیم یادشان را در این روز ارزشمند گرامی می داریم.
او با اشاره به تهدیدها و فرصتهای ایجاد شده در آموزش و پرورش افزود: سالها بود که آموزش و پرورش با امکانات تکنولوژی خوب، کلمه هوشمند را به یدک می کشید، ولی آموزشی که به صورت هوشمند بین معلم و دانش آموز انجام می شد به معنای واقعی نبود و از این امکانات به صورت کامل و صحیح استفاده نمی شد. اما در شرایط کرونا و نیاز به استفاده از فضای مجازی به عنوان راه حل جایگزین، رویکرد و نگاهی نو در آموزش و پرورش ایجاد شد.
حسینی با توجه به فعالیت آموزش و پرورش بعد از کرونا گفت: استفاده از تکنولوژی آموزشی و فضای مجازی در این دو سال اخیر با ورود کرونا به سرعت فرهنگ سازی شد و امید داریم که از ابتدای سال تحصیلی جدید با شرایط خاص و وضعیت مطلوب، روند فعالیت های آموزشی و تربیتی به همین صورت ادامه یابد و آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری حفظ شود.
در پایان انسیه شاهدانی، کارشناس مسئول نیروی انسانی با بیان روند انتخاب معلمان نمونه و فعالیت های مربوطه و معرفی برترین ها از حضور معلمان، مدیران، معاونان و خدمتگزاران برتر منطقه تشکر و قدردانی کرد و هدایایی به رسم یادبود از طرف مدیر منطقه و شورای معاونین تقدیم شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار