نشست مجازی کمیسیون های مجلس دانش‌آموزی فارس

شیراز(پانا)-معاون فعالیت های دانش آموزی تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری جلسات کمیسیون های فرهنگی هنری و اجتماعی و علمی آموزشی مجلس دانش‌آموزی فارس با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجازی کمیسیون های مجلس دانش‌آموزی فارس

فاطمه عظیمی ادامه داد: کمسیون فرهنگی هنری و اجتماعی مجلس استان فارس با حضور رئیس اداره فرهنگی هنری و اردوها اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد که گفت و گویی در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی هنری انجام شد و با تشریح کار کمیسیون، پیشنهاداتی در این زمینه به دانش‌آموزان داده شد.

عظیمی افزود: در آخر نیز فرصت پرسش و پاسخ به دانش‌آموزان داده شد.

در این جلسه اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی دختر و پسر استان فارس، اعضای کمیسیون فرهنگی هنری اجتماعی دختر و پسر و رئیس کمیسیون‌های ۱۸ منطقه دارای مجلس دانش‌آموزی در استان شرکت داشتند.
او اضافه کرد: جلسه کمیسیون علمی آموزشی نیز با حضور رسول قانونی،معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس، رئیس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: در این جلسه در خصوص آموزش‌ها و اقدامات کمیسیون گفت و گویی انجام شد و در پایان هم پرسش و پاسخ بین دانش‌آموزان و مسؤلان صورت گرفت.
از اعضای شرکت کننده در این جلسه، اعضای هئیت رئیسه مجلس دانش‌آموزی دختران و پسران استان فارس، اعضای کمیسیون علمی آموزشی و رئیس کمیسیون علمی آموزشی ۱۸ تا از مناطق دارای مجلس در سطح استان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار