نشست هیات رئیسه مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - نشست هیات رئیسه مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی بصورت مجازی (ویدئو کنفرانس) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست هیات رئیسه مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

نشست هیات رئیسه مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی با حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی استان بدلیل محدودیت کرونایی بصورت ویدئو کنفرانس در بستر فضای مجازی برگزار گردید.

حسین عباس زاده رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این نشست اظهار کرد: مجلس دانش آموزی بستری برای ارتباط دو سویه و بی واسطه بین دانش آموزان و مسئولین رده بالای نظام تعلیم و تربیت و حتی مسئولین رده بالای نظام است و باید یک برنامه ریزی بسیار دقیق برای انتخاب و تربیت این دانش آموزان صورت پذیرد که این پتانسیل در جای جای این استان وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی و نقش آن در تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت گفت: «تربیت اجتماعی» یکی از ساحت های مهم مورد اشاره در سند تحول بنیادین و یکی از مهمترین رسالت های آموزش و پرورش است که راهکارهای مختلفی برای اجرای آن تعریف شده و مجلس دانش آموزی یکی از بزرگترین بسترها برای تحقق این امر بسیار مهم در سیستم آموزش و پرورش است.

عباس زاده با بیان اینکه نمایندگان مجلس دانش آموزی، پل ارتباطی بین مسئولان نظام تعلیم و تربیت و بطن مدرسه هستند؛ افزود: اندیشه ورزی و هم افزایی در قالب مجلس دانش آموزی، در نهایت منجر به توسعه اجتماعی کشور خواهد شد.

گفتنی است در این نشست نمایندگان مجلس دانش آموزی آذربایجان غربی بصورت ویدئو کنفرانس به تبادل اطلاعات و بیان راه حلهایی برای مشکلات دانش آموزان در خصوص آموزش در فضای مجازی و بیان راهکارهایی برای تحقق هرچه بهتر اهداف آموزش و پرورش به گفتگو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار