راهیابی پیشتازان دختر و پسر شهرستان نی ریز به مرحله کشوری المپیاد رویش

نی ریز ( پانا ) - رابط ششمین دوره مسابقات استانی المپیاد رویش درشهرستان نی ریز از کسب مقام دوم توسط دو پیشتاز دختر و پسر در رشته لیوان چینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی پیشتازان دختر و پسر شهرستان نی ریز به مرحله کشوری المپیاد رویش

شهلا زرپرور گفت: المپیاد رویش زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان است. این نوع بازی‌های مهیج فکری و ذهنی راه را برای تفکرات بهتر دانش آموز هم در جهت تحصیل و هم در بکارگیری مهارتهای زندگی هموار می کند، چرا که ذهن پویا و شاداب زمینه بروز استعدادهای دانش آموزان است و یکی دیگر از اهداف این نوع بازی‌ها، فاصله گرفتن آنها از فضای مجازی! بازی‌های رایانه ای و... است که لازمه همه این مهم، ورود به چنین مسیرهای آموزشی همچون المپیاد رویش است.

وی با بیان اینکه المپیاد رویش و رشته‌های مربوط به آن علاوه بر درگیری ذهنی و فکری، نظم و انسجام در تفکرات دانش آموزان را به‌همراه دارد و از این پتانسیل می‌توان برای خروج استعدادهای نهفته نهایت بهره را برد، اظهار کرد: امسال هم به لطف الهی و تلاش دانش‌آموزان پیشتاز، شهرستان نی‌ریز با بیش از 150 شرکت کننده در مرحله آموزشگاه و 40 نفر منتخب در این مرحله و سپس انتخاب 10 نفر از منتخبین برگزیده در منطقه در رشته های روبیک و لیوان چینی، اسامی این 10دانش آموز منتخب به استان معرفی شد و طی انجام رقابتهای استانی، شهرستان نی ریز حائز دو رتبه دوم از بازی‌های لیوان چینی شد، که به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
او افزود: ضحی شریفی‌نیا از آموزشگاه دخترانه حضرت رقیه سلام الله علیها و ابوالفضل دولت آبادی از آموزشگاه پسرانه شهید زهری زاده موفق به کسب رتبه دوم در دوره اول لیوان چینی در رقابت با هم استانی‌های خود شدند، در این مسابقات 800 دانش‌آموز شرکت کننده در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.
او بیان کرد: تلاش دانش‌آموزان نی‌ریزی در این رقابت‌ها پررنگ و بی‌نظیر بود و با حداقل‌های آیتم، در نتیجه مسابقات با دیگر نفرات برگزیده استانی، واگذار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار