دانش‌آموز قرچکی با درخشش در مسابقات کشوری ووشو به تیم ملی اعزام شد

قرچک (پانا) - دانش‌آموز پرتلاش آموزش و پرورش شهرستان قرچک با کسب مقام سوم در مسابقات کشوری ووشو و راهیابی به اردوی تیم ملی بار دیگر درخشید.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز قرچکی با درخشش در مسابقات کشوری ووشو به تیم ملی اعزام شد

امیرحسین بیرانوند در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «یکی از بزرگترین حامی‌های من در این راه برادر بزرگم علیرضا است. علیرضا عضو تیم ووشو استان تهران و همین‌طور قهرمان چند دوره از مسابقات کشوری ووشو بوده و با هر بار قهرمانی باعث علاقه‌مندی بیشتر من به این رشته ورزشی می‌شد.»

وی در ادامه افزود: «با توجه به علاقه‌ای که به ووشو پیدا کرده بودم ابتدا توسط برادرم در خانه آموزش دیدم و بعد از آمادگی به صورت تخصصی در رشته ووشو بخش ساندا در باشگاه آموزش را زیر نظر برادرم آغاز کردم. حدود چهار سال است که در این رشته فعالیت دارم و در مسابقات استانی بسیاری مقام های اول و دوم را کسب کرده ام که در آخرین مسابقه استانی خود با توجه به اینکه، مقام اول را به دست آوردم موفق به دریافت دعوت‌نامه برای شرکت در مسابقات کشوری دانش آموزی شدم.»

بیرانوند خاطرنشان کرد: «آخرین مسابقات کشوری به میزبانی استان البرز بود که در ۴ روز با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز و در بخش ووشو (ساندا) با ۱۵۳ نفر از ۲۸ استان برگزار شد، که بنده در وزن منفی ۴۵ شرکت داشتم که با افتخار رتبه سوم را کسب کردم و توانستم به تیم ملی راه یابم.»

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار