معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

پنجمین دوره از توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ها محلی برای تجربه‌گردانی است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در نشست هماهنگی برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور، از اهمیت تجربه‌گردانی و اضافه شدن فعالیت‌های بدیع در دارلقرآن‌ها سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین دوره از توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ها محلی برای تجربه‌گردانی است

نشست هماهنگی پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور با حضور مجتبی ولی‌پوری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، مهدی نعیمی، رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران و روسای ادارات قرآن، عترت و نماز شهر تهران و روسای کمیته‌های برگزاری این دوره از توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ها در محل اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

مجتبی ولی‌پوری، با اشاره به اینکه در فعالیت‌های این‌چنینی باید تعامل خوبی با رسانه‌ها انجام شود تا کارهای پرورشی بازتاب رسانه‌ای بالا داشته باشد؛ گفت: با توجه به شیوع کرونا و مجازی شدن اکثر برنامه‌های حوزه پرورشی، اهمیت این دوره از توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ها بسیار بالا می رود. با توجه به این مهم، لزوم انتشار اخبار این دوره از توانمندسازی و بازتاب رسانه‌ای آن بیش از پیش حس می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در پنجمین دوره از توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ها می‌توانیم از فعالیت‌های‌ بدیع و ابتکاری دارالقرآن‌‌های سراسر کشور استفاده کنیم. این کار باعث تجربه‌گردانی می‌شود و به مدیران دارالقرآن‌ها ایده می‌دهد. چنین فعالیت‌هایی می‌تواند فضا را به سمتی ببرد که تمامی مدیران پیگیر اضافه کردن کارهای جدید در دسته‌بندی‌های مختلف در مراکز دارالقرآن استان‌ها شوند.

در ادامه‌ی این نشست، نعیمی ضمن اشاره به اینکه از شنبه‌ی هفته‌ی آتی تمامی کمیته‌های برگزاری پنجمین دوره توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌ها در محل اردوگاه باهنر حاضر خواهند شد؛گفت: این دوره از توانمندسازی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و این این جهت حائز اهمیت است. اساتید به صورت حضوری در محل اردوگاه شهید باهنر دوره را دنبال می‌کنند. این کمیته‌ها مقدمات افتتاحیه را فراهم خواهند کرد و تمامی کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه تجربه گردانی یکی از اهداف مهم این دوره از توانمندسازی است گفت: هر کمیته‌ وظایف محوله را با خلاقیت و جدیت دنبال می‌کنند. برای مثال در کمیته‌ی فرهنگی-هنری، پیشنهاد شده است که هر مدیر دارالقران، در یک ویدیو یک شهید را معرفی کند. ضمنا هر شب پس از فراغت از کلاس‌ها، محفل انس با قاریان قرآن برای اساتید به صورت پخش زنده در شبکه شاد خواهیم داشت.
در ادامه روسای کمیته‌های مختلف، برنامه‌ها و اقدامات انجام شده را اعلام کردند و به گفت‌وگو در خصوص برگزاری مطلوب این دوره از توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار