ارتباط مدیران با هسته مشاوره نقطه آغاز موفقیت دانش آموزان در کنکور است

زاهدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت ارتباط مدیران با هسته‌های مشاوره نقطه آغاز موفقیت دانش آموزان در آزمون های کنکور سراسری است.

کد مطلب: ۱۱۵۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط مدیران با هسته مشاوره نقطه آغاز موفقیت دانش آموزان در کنکور است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان، داود صیاد در جلسه هم‌اندیشی حوزه‌های معاونت آموزش متوسطه و پرورشی با هسته مشاوره راه روشن در کانون شهید مسلم کیخا اظهار کرد: یکی از عوامل مهم موفقیت در کنکور سراسری، مشاوره تحصیلی است.

وی با بیان اینکه مشاوره های انگیزشی نقش اساسی و کلیدی را در موفقیت دانش آموزان کنکوری دارند، گفت: هسته مشاوره با اولویت مدارس حاشیه شهر و مدارس خاص، برنامه های مشاوره انگیزشی را در بستر شاد برای تمامی دانش آموزان این ناحیه برگزار کند.

صیاد تصریح کرد: ارتباط مدیران با هسته مشاوره نقطه آغاز موفقیت دانش آموزان در آزمون های کنکور سراسری است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان با انتقاد از عدم شناسایی ظرفیت‌های بی بدیل هسته مشاوره و به دنبال آن توانمندی های بالقوه و بالفعل آن به دانش آموزان و مدیران این ناحیه تصریح کرد: هسته مشاوره این ناحیه با داشتن نیروهای متخصص در این زمینه از بسیاری از آموزشگاه‌های علمی آزاد نیز سرآمدتر است.

وی افزود: بر همین اساس بکارگیری ظرفیت بسیار ارزشمند هسته مشاوره از مشاوران تخصصی و حرفه ای آن، سبب شده تا تقاضای ارتقای هسته مشاوره این ناحیه به مرکز مشاوره عملیاتی شود.

صیاد با بیان اینکه باید آسیب‌های موجود در آموزشگاه های سطح ناحیه به صورت اطلس خطرپذیری تربیتی تهیه شود، ابراز کرد: هرگاه این مهم عملیاتی شود یقیناً خواهیم توانست تصمیمات دقیقی بگیریم.

وی ادامه داد : در همین راستا و به جهت برنامه‌ریزی مطلوب‌تر، معاونان آموزش متوسطه و پرورشی می توانند جهت مرتفع کردن این مشکلات جلسات مشترکی با مدیران مدارس برگزار کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان خاطر نشان کرد: باید در ذیل فعالیت‌های کانون شهید مسلم کیخا کانون علمی تخصصی ویژه دانش آموزان کنکوری با بهره گیری از مشاوران و دبیران تخصصی و مطرح این ناحیه شکل گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار