مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

لزوم توجه به مدرسه محوری و عملیاتی شدن برنامه‌ها در کف کلاس درس و مدرسه

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در جلسه هم‌اندیشی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق بر لزوم توجه به موضوع مدرسه محوری و عملیاتی شدن همه برنامه‌ها در کف کلاس درس و مدرسه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و بسترها برای اعتلای جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به مدرسه محوری و عملیاتی شدن برنامه‌ها در کف کلاس درس و مدرسه

حسن بروشکی در جمع مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: همه امور نشأت گرفته از اراده الهی است و آنچه اراده باری تعالی باشد همان خواهد شد، پس در همه مراحل و مقاطع زندگی و کاری، توکلمان بر ذات اقدس خداوند باشد که همانا خیر انسان در آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: به دنبال آن هستیم که با اراده های قوی و مستحکم، کارهای بزرگی را شروع کرده و به سرانجام برسانیم؛ از همین رو اگر طرح ها و برنامه ها برآیند یک خِرَد جمعی باشد، یقیناً خروجی مثبتی در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که باید کار را در کف میدان دنبال کنیم و فارغ از همه تعارفات و تشکیلات اداری، پیگیر محقق شدن بیش از پیش برنامه ها و فعالیت‌ها باشیم.

بروشکی بیان کرد: برای دستیابی به اهداف تعریف شده، نظارت حداکثری و در میدان بودن مدیران یک ضرورت است و باید این مهم یک اولویت کاری باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سعی کنید در مدارس حضور مستمر داشته باشید و با گفتگو و تبادل نظر و بهره گیری از اندیشه و فکر همکاران آموزشی کار را بهتر پیش ببرید.

وی اظهار کرد: یکی از مولفه‌های موثر در ایجاد تغییر و تحول، توانمندسازی نیروی انسانی و به روز بودن دانش علمی، فرهنگی، تربیتی و بصیرتی معلمان است.

بروشکی گفت: مدیران مدارس بازوان توانمند، صاحبان فکر و اندیشه و برنامه هستند؛ بنابراین لازم است با اختیار تمام و کمال در مدرسه عمل کنند تا برونداد کار به نحو مطلوب و شایسته ای بروز و نمود داشته باشد.

دانش‌آموز خبرنگار:نرگس امیردوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار