وبینار مشاوران مدارس منطقه 15برگزار شد

تهران(پانا) _ برنامه مشاوران مدارس منطقه ۱۵ با هدف ایجاد ارتباط مطلوب با محیط و به منظور بکار گیری علایق و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان تبیین شد

کد مطلب: ۱۱۵۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
وبینار مشاوران مدارس منطقه 15برگزار شد

وبینار مشاوران مدارس منطقه15 با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش، فاطمه خوئینی معاون پرورشی وتربیت بدنی، هاشمی کارشناس مشاوره منطقه با میزبانی دبیرستان هدف برگزار شد.

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 15، وبینار مشاوران مدارس منطقه15 با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش، خوئینی معاون پرورشی وتربیت بدنی، هاشمی کارشناس مشاوره منطقه برگزار شد.
در ابتدای جلسه سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: برنامه مشاوره در مدارس به منظور ایجاد ارتباط مطلوب با محیط و برای به کار گرفتن علایق و استعدادهای دانش آموزان در مسیرهای مناسب، به نحوی که نیازهای جامعه از جهات مختلف تأمین شود، طرح ریزی شده است.
در ادامه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن تسلیت ایام وخیرمقدم به مشاوران ، از زحمات خانم خیرآوران مشاور سابق مدارس تشکر وقدردانی کرد. سپس به نقش و تاثیر بسزای مشاوران در این شرایط کرونایی و به حداقل رساندن استرس دانش آموزان در این شرایط اشاره کرد
وی در ادامه برای به حداقل رساندن آسیب های تحصیلی و اجتماعی و آموزش های لازم برای کنترل استرس واضطراب به تولیدمحتوای مشاوره ای تاکید کردو اذعان داشت : فرآیند تربیت همیشگی است و مشاوران در مدارس به صورت مجازی پیام‌ها و کلیپ‌های تربیتی را با محوریت حفظ بهداشت روانی، مهارت ماندن در منزل، ارائه خدمات مشاوره تحصیلی- تربیتی، ارتقای بهداشت روان، پیشگیری از مشکلات اجتماعی رفتاری و کاهش استرس می بایست آموزش بدهند.
شایان ذکر است درپایان هاشمی کارشناس مشاوره منطقه ضمن تشکر اززحمات خانم خیرآوران مشاورسابق مدارس ، درخصوص نقش و اهمیت مشاوران درکاهش آسیب های اجتماعی ، فرایند هدایت تحصیلی و نقش آنان در تشخیص مشکلات ، مسائل روحی ، عاطفی و خانوادگی دانش آموزان به نکات مهمی اشاره نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار