جلسه کمیسیون تخصصی فرهنگی، هنری و اردویی معاونت پرورشی

تهران (پانا) _ جلسه اعضاء کمیسیون فرهنگی، هنری و اردویی معاونت پرورشی با همکاری معاونین پرورشی مناطق 14،13 و 19 به میزبانی منطقه 15 در کانون پرورشی و تربیتی شهید مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیسیون تخصصی فرهنگی، هنری و اردویی معاونت پرورشی

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15،جلسه اعضاء کمیسیون فرهنگی، هنری و اردویی معاونت پرورشی با حضور شهریاری مدیر آموزش و پرورش، فاطمه موسی خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، عباس زاده رئیس اداره فرهنگی -تربیتی شهر تهران و معاونین پرورشی مناطق 14،13و 19 با رعایت پروتکل های بهداشتی در کانون پرورشی و تربیتی شهید مطهری برگزار شد.

شهریاری مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام فاطمیه و خیرمقدم به مدعوین گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش که متولی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین پرورش دانش آموزان در کنار آموزش دروس است در شرایط کرونایی خوش درخشید و از همان آغاز راه کانالی به منظور بارگذاری فعالیت های فوق برنامه و اوقات فراغت دانش آموزان ایجاد و اقدام به بارگذاری فعالیت ها در کانال مربوطه کرده است. وی افزود: می بایست این فعالیت ها مستمر باشد و برای جذب بیشتر دانش آموزان و عدم قطع ارتباط با آنها از برنامه های شاد و جذاب مثل انیمیشن استفاده کرد. و با این ارتباط مستمر سعی شود از ارزشها و اعتقادات و باورها حراست شود و با برنامه های جذاب، دانش آموزان را برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تشویق وترغیب کرد که در آینده نیروی انسانی کارآمد داشته باشیم.
دراین جلسه عباس زاده رئیس اداره فرهنگی -تربیتی شهر تهران گفت: بیشترین دغدعه معاونت پرورشی داشتن نیروی انسانی کارآمد، تولید محتوای غنی و سواد رسانه ای است وی ادامه داد: باید از فرهنگ خود حراست و از تهاجم فرهنگی جلوگیری کنیم و داستانک های پدر بزرگ و مادر بزرگ ها را حفظ و تقویت و ترویج دهیم وتربیت را از جایی شروع کنیم که بچه ها دوست دارند.
وی درادامه ایجاد کانال باشگاه دانش آموزی را برای جذب بیشتر دانش آموزان پیشنهاد کرد.
در ادامه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن خیرمقدم به مدعوین اظهارداشت: کانون های پرورشی منطقه 15 همانند سایر بخش های آموزش و پرورش، به آموزش و تربیت دانش آموزان در فضای مجازی پرداختند، کانال فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی دارای فعالیت های گسترده ای است و مخاطبان در این کانال می توانند محتواهایی مانند انمیشین های دانش آموزی، فیلم کوتاه دانش آموزی و فرهنگیان، آموزش ساخت کاردستی، کارگاه مهارتی- علمی، آموزش ساخت ویدئوهای کوتاه آموزشی، کارگاه مهارت مجری گری، آموزش هنرهای تجسمی و فعالیت های بسیاری که در این کانال می توان مشاهده و از آن استفاده کنند.
شایان ذکر است: در ادامه سایر اعضا درخصوص تقویت باورها، تحقیقو پژوهش و همچنین حوصله وهزینه بر بودن کار پرورشی و هدفمند بودن امور پرورشی و راه های جذب دانش آموز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار