امام جمعه باقرشهر و کهریزک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خاطرنشان کرد؛

اولین گام در مسیر پیروزی بر دشمن، ترساندن او و نترسیدن از دشمن است

کهریزک(پانا)- امام جمعه باقرشهر، مهم‌ترین دستاورد این عملیات را ترس و وحشتی که بر دل صهیونیستم‌های غاصب افتاده دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۸۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین گام در مسیر پیروزی بر دشمن، ترساندن او و نترسیدن از دشمن است

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری در خطبه نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک عملیات وعده صادق و دفاع پهپادی و موشکی ایران، بیان کرد: بنابه فرموده امیرالمومنین علی (علیه السلام) در اولین مرحله نبرد با دشمن ابتدا در چشمان دشمن خیره شده و در دل او ترس و وحشت انداخته و قدرت روحی دشمن که فرو ریخت پیروزی بر او آسان است.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک اذعان کرد: به همان میزان که قدرت نظامی پرتوان ایران در این پیروزی نقش داشت به همان میزان قدرت ایمان، اعتقاد و همچنین قدرت لایزال خداوند و کمک اهل بیت را نباید نادیده بگیریم و خداوند را به خاطر این رحمت شاکر بوده و مغرور نشویم؛ همانطور که امام خمینی رحمت الله در رابطه با آزادسازی خرمشهر فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

او در ادامه به نقش رهبری، نیروهای مسلح، علما و جوانان اشاره کرد و گفت: ما به ایرانی بودن، داشتن رهبر با تدبیر، نیروهای غیور ارتش و سپاه نیروی انتظامی همچنین جوانان انقلابی کشور می بالیم و افتخار می‌کنیم. طبق آمار می‌دانیم که این روزها محبوب‌ترین نهادها، نهادهای نیروی مسلح، ارتش، سپاه پاسداران، مرزداران و نیروهای انتظامی هستند.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین باقری به قدرت رسانه اشاره کرد و گفت: رژیم اسرائیل در بدترین ضربه‌هایی که می‌خورند شروع به کار رسانه‌ای علیه ایران می‌کند و ما در زمینه رسانه نیز نباید از دشمن عقب بمانیم، ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی روزهای آخر حیات خود را طی می‌کند، همانطور که از حرکت مفتصخانه امروزشان در خرابکاری در اصفهان پیدا بود که نشان دهنده خفت و خواری این رژیم منحوس بود.

دانش آموز خبرنگار: امیر محمد عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار