هفته مشاغل؛ ایجاد آمادگی در دانش آموزان متوسطه اول برای شناخت رشته‌های هنرستان

مشهد(پانا)- معاون آموزش متوسطه ناحیه یک گفت دانش آموزان متوسطه اول با حضور در هنرستان ها از نزدیک شاهد فعالیت ها و آثاری هستند که دانش آموزان هنرستان ها انجام دادند و یک آمادگی برای شناخت رشته های هنرستان در دانش آموزان متوسطه اول ایجاد خواهد شد .

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
هفته مشاغل؛ ایجاد آمادگی در دانش آموزان متوسطه اول برای شناخت رشته‌های هنرستان

ملیحه تیموری ، معاون آموزش متوسطه ناحیه یک در حاشیه جلسه مدیران هنرستان های ناحیه یک گفت : امروز در هنرستان فاطمه الزهرا جلسه مدیران هنرستان ها برگزار شد .

این اولین جلسه رسمی در سال ۱۴۰۳ برای مدیران هنرستان های ناحیه یک بود . در این جلسه صحبت هایی در خصوص قرارداد های ثبت نام و رشته های سال تحصیلی جدید با مدیران بسته شد و همچنین برنامه ریزی برای هفته مشاغل که یکی از برنامه ها و سرفصل های مهم برای بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول است ، انجام شد و این برنامه هر ساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی گفت : در هفته مشاغل هنرستان ها کار های هنرجویان خود را به مدت یک هفته به نمایش می‌گذارند و دانش آموزان متوسطه اول از هنرستان ها بازدید می‌کنند و کارهای دانش آموزان که به صورت نمایشگاه در هنرستان ها آماده شده در معرض دید دانش آموزان متوسطه اول قرار می‌گیرد در حقیقت این کار به این منظور است که دانش آموزان متوسطه اول با حضور در هنرستان ها در محیط واقعی هنرستان ها قرار می‌گیرند و از نزدیک شاهد فعالیت ها و آثاری هستند که دانش آموزان هنرستان ها انجام دادند و یک آمادگی برای شناخت رشته های هنرستان در دانش آموزان متوسطه اول ایجاد خواهد شد .

وی افزود :در ناحیه یک امسال این برنامه از اردیبهشت ماه در تمام هنرستان ها اجرا خواهد شد و همه ی هنرستان ها نمایشگاه محصولات هنرجویان خود را در معرض دید دانش آموزان متوسطه اول قرار خواهند داد و در حاشیه ی این برنامه هم جلسات توجیهی و آموزشی رشته های هنرستان های مورد نظر  توسط مدیران و سرپرستان بخش هنرستان ها انجام خواهد شد

دانش آموز خبرنگار : سیده حنانه اصغری

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار