معاون آموزش منابع انسانی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش:

رقابت های علمی و تخصصی یکی از برنامه های توامند سازی معلمان تربیت بدنی است

اردبیل (پانا) - معاون آموزش منابع انسانی دفتر تربیت بدنی وزارت با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره از رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی سراسر کشور از سوم تا هشتم شهریورماه در اردبیل برگزار می شود، گفت: رقابت های علمی و تخصصی یکی از برنامه های توامند سازی معلمان تربیت بدنی است.

کد مطلب: ۸۴۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت های علمی و تخصصی یکی از برنامه های توامند سازی معلمان تربیت بدنی است

حمید رضا محمدی اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها از هر استان کشور 7 نفر از معلمان تربیت بدنی منتخب شرکت نموده اند که در مجموع 224 نفر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رقابت ها بروز شدن و حفظ آمادگی جسمانی معلمان تربیت بدنی است، خاطر نشان ساخت: این رقابت ها در دو مرحله علمی و عملی انجام خواهد شد، که در بخش علمی سوالاتی از کتاب درس تربیت بدنی طراحی شده است.

معاون آموزش منابع انسانی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به برنامه های وزارت آموزش و پرورش در بحث توانمندسازی معلمان تربیت بدنی یادآوری کرد: برای این منظور دوره های تخصصی و عمومی برای مربیان تربیت بدنی در نظر گرفته شده که از جمله این دوره های تخصصی می توان به آموزش آموزگاران ابتدایی پایه با اولویت مدارس دخترانه که بمنظور تامین نیروی انسانی در این حوزه انجام می شود، اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، شرایط خوبی برای میزبانی بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی سراسر کشور فراهم کرده ایم .

احمد ناصری اظهار داشت: پتانسیل گردشگری و تجارب گذشته آموزش و پرورش استان در برگزاری برنامه های کشوری از جمله عواملی است که دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت، استان اردبیل را به عنوان میزبان این دوره از رقابت ها انتخاب کرده است.

وی با اعلام اینکه از تمامی ظرفیت های موجود برای برگزاری هر چه بهتر بیست و نهمین دوره از رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی سراسر کشور استفاده کرده ایم، خاطر نشان ساخت: استان اردبیل در دوره های گذشته رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی خوب عمل کرده است بطوریکه در دوره قبل با 8 پله صعود رتبه 16 کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ابراز امیدواری کرد که استان امسال نیز با توجه به شرایط میزبانی بتواند رتبه های خوبی را در این دوره از مسابقات بدست آورد.

ناصری همچنین یا عنوان اینکه رقابت های علمی و تخصصی یکی از مهمترین برنامه های ورزشی وزارت برای معلمان تربیت بدنی می باشد، خاطر نشان ساخت: ارتقای سطح مهارت آمادگی جسمانی و علمی معلمان تربیت بدنی و بروز نمودن آن ها و همچنین حفظ شور و نشاط و رغبت و انگیزه دبیران برای حضور موثر در برنامه های ورزشی از جمله اهداف برگزاری این رقابت های می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار