سرمربی قزاقستان: ایران تغییرات زیادی داشت/ اشتباه زیادی داشتیم و آنها بهتر از ما بازی کردند

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی بسکتبال قزاقستان گفت: ما اشتباهات زیادی در دفاع و حمله داشتیم و ایران بهتر از ما بازی کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

میخائیل کارپیانکو، سرمربی قزاقستان پس از شکست مقابل ایران اظهار کرد: این پیروزی را به ایران تبریک می گویم، آنها خیلی خوب بازی کردند و تیم کاملا برتر میدان بودند. از سوی دیگر بازیکنان و مربی شان عوض شده بود و با تجربه تر شده بودند. به نظرم حدادی و نیکخواه بهرامی هم بهترین بازیکنان امشب بودند و خیلی خوب بازی کردند.

او ادامه داد: آنها در دفاع خیلی خوب بودند و ما هم سعی کردیم در خانه بهترین نمایش مان را داشته باشیم. باید در دفاع بهتر عمل می کردیم و تصمیم بهتری می گرفتیم و نباید اجازه می دادیم امتیازهای آسانی بگیرند.

کارپیانکو در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل قطر گفت: باید سریع خودمان را برای این بازی آماده کنیم و در دفاع و حمله بهتر شویم.
سرمربی تیم ملی قزاقستان در مورد برنامه آنها برای جذب بازیکن تبعه گفت: این تصمیم را فدراسیون باید بگیرد و در اختیار من نیست. ما پیش از این جوری جانسون را داشتیم و مشکلاتی داشت که نتوانست ادامه دهد، تبعه کردن یکی از راه هایی است که در اختیار خیلی از تیم ها در جهان قرار دارد و کمک شان می کند.


کاپیتان قزاقستان نیز گفت: ایران خیلی خوب دفاع کرد. ایران تیم خیلی خوب و فیزیکی بود و کاملا مسلط بود. آنها دفاع بسیار خوبی داشتند و برای این باخت شرمنده هواداران مان شدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار