دانش آموز کاشانی به اردوی انتخابی تیم ملی کاراته دعوت شد

مدیر دبیرستان حضرت علی اصغر کاشان گفت: یکی از دانش آموزان ورزشکار این واحد آموزشی به اردوی آماده سازی تیم کاراته استان اصفهان دعوت شد.

کد مطلب: ۷۱۰۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

سعید مکاریان نوش آبادی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این دوره از مسابقات جهت انتخاب شرکت کنندگان مسابقات انتخابی، دیماه با حضور 257 كاراته كا در دو بخش کاتا و کومیته در اصفهان برگزارشد.

به گفته وی، در این مسابقات مجتبی پیوندی نژاد مقدم در وزن منفی 50 کیلوگرم مدال برنز رشته کاراته wskf را بدست آورد و به همراه محمد سواری ، قهرمان این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم استان دعوت شدند .

وی افزود: پیوندی نژاد پیش از این به عنوانهای قهرمانی کشور دراسفند 95 و مهر 94، نایب قهرمانی کشور شهریور 94 و مقام سومی کشور در شهریور 95 دست پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: رقابتهای انتخابی تیم ملی قهرمانی کشور در رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برای کسب سهمیه رقابتهای قهرمانی آسیایی ژاپن در بخش مردان 18 تا 20 بهمن ماه به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد .

مکاریان گفت: محمد امین شبان، دیگر دانش آموزی است که در مسابقات این رشته در وزن منفی 40 کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم در مسابقات کاراته قهرمانی استان اصفهان در رشته شوتوکان شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار