معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

بیش از 46 هزار نفر در استان اصفهان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در 6 ماهه اول سال 96، 46 هزار و 600 نفر به عنوان اعضای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شده است.

کد مطلب: ۷۰۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید محمد میرپور در نشست مشترک مدیر عامل و مسئولان موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با معاونان پشتیبانی و کارشناس مسئولان تعاون و امور رفاهی ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان با 41 اداره در نواحی و مناطق در حال ارائه خدمات مختلف به مردم هستند.

وی افزود: آمار پرسنلی در استان، 53 هزار و 899 نفر نیروی رسمی، پیمانی و قراردادی در حوزه های مختلف می باشد همچنین هم اکنون 850 هزار دانش آموز در 6 هزار و 814 مدرسه در حال تحصیل هستند.

سید محمد میرپور ادامه داد: با وجود محدودیت های ریالی، خوشبختانه اقدامات بزرگی در استان صورت گرفته است و بر همین اساس استان اصفهان به عنوان استان نمونه کشور شناخته شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: تعداد اعضا صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 92، 47 هزار و 400 نفر، در سال 93، 51 هزار و 500 نفر، در سال 94، 53 هزار و 400 نفر، در سال 95، 52 هزار و 700 نفر و در 6 ماهه اول سال 96 نیز 46 هزار و 600 نفر اعلام شده است.

وی به بیان اهداف در نظر گرفته شده در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و گفت: از جمله اهدافی که در این راستا برنامه ریزی شده است می توان به ارتباط با اعضا و پاسخگویی مشکلات، روشنگری و آگاهی دادن به اعضاء، انجام اموری که توسط موسسه برای استان ها ابلاغ می شود، اخذ سهمیه و توزیع خودرو، همکاری و مشارکت با شرکت های زیرمجموعه مانند شرکت بیمه معلم و بیمه حوادث و ارائه خدمات به بیماران صعب العلاج و ... اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار