نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل :

افتتاح فرودگاه پارس آباد اقدامی ارزشمند است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بازگشایی فرودگاه پارس آباد را اقدامی ارزشمند دانسته و بر استمرار پروازهای هوایی به این فرودگاه تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردییل ، بازگشایی این فرودگاه را به مردم مغان تبریک گفته و از مسئولان خواست در استمرار و ایجاد پروازهای دایم در این فرودگاه تلاش کنند .
وی به اجرای طرح بزرگ پایاب سد خدا آفرین اشاره و بیان کرد: در تقسیم اراضی پایاب سد خدا آفرین بدون تردید خود اهالی و عشایر منطقه بر دیگران اولویت دارند و تحصیل کرده های عشایر می توانند شرکت های کشت و صنعت بزرگ با توانمندی های قابل توجه تشکیل بدهند .
امام جمعه اردبیل همچنین از پایان عملیات اتمام فنی جاده درام - کلور در جنوب استان تا یک سال آتی و از افزایش بودجه این راه در سال آینده که تا سقف 12 میلیارد ارتقا یافته خبر داد و گفت: مدیریت استان قول داده که تا 2.5 سال این جاده را بازگشایی کند .
عاملی همچنین به حضور حماسی اخیر مردم ایران در محکومیت نا آرامی ها و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : حضور حماسی مردم در صحنه در حوادث اخیر مسئولیت مسئولان را مضاعف کرده است .
وی با اشاره به اینکه بنیادهای مالی خطا کار از عوامل اصلی نارضایتی مردم بودند از دولت و دستگاه قضایی خواست در خصوص صاحبان آنها و اقدامات صورت گرفته با آنها شفاف سازی کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار