استاندار قزوین:

مدیران،اقناع افکار عمومی را جدی بگیرند

استاندار قزوین در نشست با شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت: تعامل مدیران با رسانه ها ضعیف است چون از نقد چندان استقبال نمی کنند درحالیکه این موضوع باید اصلاح شود و اقناع افکار عمومی جدی گرفته شود.

کد مطلب: ۷۰۱۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین ، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با اعضای شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قزوین افزود:وی، ارتباط ضعیف مدیران با رسانه ها را یکی ار نقاط ضعف جدی دانست و گفت:نقد رسانه ها عملکرد دستگاه ها را اصلاح می کند و مدیران باید بپذیرند تمام اقدامات ما کامل نیست و یک ابزار که می تواند امر به معروف و نهی از منکر به ما کند همین رسانه ها هستند.
استاندار قزوین گفت: در این راستا ما به دنبال آموزش رسانه ای مدیران هستیم تا ارتباطات و ضرورت برقراری و نوع ارتباط با مردم و رسانه ها را بیاموزند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به لزوم اقناع افکار عمومی توسط دستگاه ها، گفت: همانطور که یک شرکت و یا واحد بخش خصوصی به دنبال رضایت مشتری است حاکمیت هم رضایت مندی مردم را دنبال می کند.
وی اضافه کرد: تمایل اصلی تمام بنگاه ها و حکومت ها ماندگاری است و این موضوع نیز بدون رضایتمندی مردم امکان پذیر نیست و باید تمام تلاش های سازمان ها رضایت مردم را جلب کند.
استاندار قزوین با بیان اینکه باید نظر مردم را شنید و به خواسته های آنان پاسخ داد، خاطرنشان کرد: هر شخص، دستگاه و یا حاکمیت افکار عمومی را همراه خود داشته باشد بهتر می تواند اهداف خود را پیش ببرد.
زاهدی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نقش روابط عمومی ها، ادامه داد: روابط عمومی بیش از اینکه تخصص باشد یک هنر است، چون تا جوهره اصلی این کار در افراد وجود نداشته باشد نمی تواند وظایفاین حوزه را به درستی انجام دهد.
وی همچنین گفت: متاسفانه در انتصابات معمولا به جوهره افراد هیج توجهی نمی شود تا هر فردی متناسب با جوهره،علاقه و استعداد خود در پست مناسب مشغول کار شود.
زاهدی، اطلاع رسانی را یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: در این راه ابتدا باید سازمان و دستگاه خود را معرفی کنیم چرا که هنوز بسیاری از مردم نمی دانند برای امور گوناگون خود به چه سازمانی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار