جلسه هم اندیشی مدیران دوره متوسطه در منطقه موسیان

جلسه هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم در محل اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۸۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، جلسه هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم در محل اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار گردید.

در این نشست عباس خلیل زاده رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه با تسلیت رحلت پیامبر(ص) اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از زحمات مدیران مدارس و دبیران واحدهای آموزشی قدردانی نمود.

خلیل زاده هدف گردهمایی مدیران را هم اندیشی و تبادل تجربیات بیان کرد و گفت: جشنواره تجربیات برتر با محوریت توسعه و تقویت دانش و توانمندی های عمومی معلمین، مدیران و معاونین برگزار می گردد که انتظار این است تا در این راستا نسبت به شناسایی و ترویج الگوها، شیوه ها و ابزارهای متنوع متناسب با ارزشیابی پیشرفت تحصیلی اقدام شود.

وی افزود: طرح جشنواره تجربیات برتر در دو محور و در بین دو گروه معلمان ، مدیران و معاونین اجرا می گردد.

عباس خلیل زاده طرح نظارت جامع را از دیگر برنامه های در دست اقدام مدیران متوسطه دوم دانست و با قدردانی از زحمات همکاران در سال تحصیلی 96-95 گفت: سال گذشته اقدامات خوبی در راستای اجرای این طرح در سطح منطقه صورت گرفت، البته در برخی از شاخص های طرح نظارت ،ضعف هایی داشتیم که می بایست در سال تحصیلی جاری نسبت به رفع نواقص و کاستی ها اقدام و نتیجه مطلوبتری را کسب نمائیم.

تجزیه و تحلیل امتحانات نهایی خردادماه 96 از دیگر محورهایی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه در این خصوص گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد دانش آموزان در قالب برنامه ی تجزیه و تحلیل امتحانات نمود و ظهور پیدا می کند لذا بایستی با ارائه راهکارهای مناسب موجبات تقویت نقاط قوت را فراهم و در بر طرف کردن نقاط ضعف تلاش مضاعف کرد.

وی قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را مهم دانست و افزود: قدرشناسی و قدردانی موجب ایجاد انگیزه در افراد می شود.

گفتنی است در این نشست از زحمات مدیرانی که دانش آموزان آن ها در امتحانات نهایی نتایج مطلوب تری را کسب کرده بودند قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار