وزيرآموزش و پرورش در ديدار با تشكل هاي فرهنگيان بیان کرد؛

تشكل هاي فرهنگيان؛ حسگرهاي مطمئن آموزش و پرورش

وزيرآموزش و پرورش در ديدار با تشكل هاي فرهنگيان گفت: تشكل هاي فرهنگيان، حسگرهاي مطمئن آموزش و پرورش و حلقه ارتباط بين معلمان با حوزه ستادي هستند.

کد مطلب: ۶۷۴۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، شب گذشته، سيد محمد بطحايي در نشستي صميمي با نمايندگانی از تشكل هاي فرهنگيان با گرايش هاي مختلف كه در اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار شد، اظهاركرد: تشكل ها اگرچه ازگرايش هاي سياسي مختلف هستند اما دغدغه مشترك همه آنها حل مشكلات موجود آموزش و پرورش است .
وي افزود: مهارت، معيشت و انگيزه كافي از جمله مسائل فرهنگيان است كه همه دلسوزان آموزش و پرورش براي حل آن تلاش مي كنند .
بطحايي با اشاره به وضع موجود فضاهاي آموزشي تصريح كرد: وضعيت فعلي فضاهاي آموزشي رضايت بخش نيست و نيازمند عزم جدي و مشاركت همگاني براي ايمن سازي است .
وزيرآموزش و پرورش خاطر نشان كرد: تشكل هاي فرهنگيان حسگرهايي مطمئني هستند كه آنچه از ديد مديران پنهان است در اختيار آنها قرار مي دهند .
وي ادامه داد: نظام تعليم و تربيت با اين پيشينه بايد وضعيتي به مراتب بهتر از وضع موجود داشته باشد و با توجه به امكانات و مقدورات به آرزوها نزديك شد .
عضو كابينه تدبير و اميد اظهار كرد: نقادي و ارائه پيشنهادات بايد در دستور كار تشكل هاي فرهنگيان قرار گيرد و طرح هاي در دست اقدام آموزش و پرورش نيز درجلسات تشكل ها مورد بحث و بررسي واقع شود و در نهايت ايده هاي جديدي توسط تشكل ها ارائه شود .
وي تشكل هاي فرهنگيان را حلقه ارتباط بين صف و ستاد دانست و عنوان كرد: ممكن است برخي تشكل ها موافق يا مخالف دولت باشند اما آنچه مهم است، همفكري و همگرايي همه تشكل ها براي ارائه راه حل هايي در جهت رفع مشكلات آموزش و پرورش است .
وزيرآموزش و پرورش در اين نشست بر ضرورت تداوم و استمرار در اين نشست ها هردو ماه يك بار و بهره مندي بيشتري از نگاه نقادانه تشكل ها تاكيد كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار