همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س)

همایش سه ساله های حسینی در زنجان برگزار می شود

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان با بیان اینکه همزمان با ایام شهادت حضرت رقیه (س) همایش سه ساله های حسینی در زنجان برگزار می شود، گفت: این همایش روز چهارشنبه سوم آبان ماه مصادف با پنجم صفر در محل گلزارشهدای پائین و در مسجد شهداء برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۷۱۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
داود خدایی در گفت و گو با خبرنگار پانا زنجان، با اشاره به برگزاری دهمین همایش سه ساله های حسینی، اظهار کرد: همزمان با 5 صفر دهمین همایش سه ساله های حسینی در محل گلزارشهدای پائین و در مسجد شهداء برگزار می شود.
وی با بیان اینکه همایش سه ساله های حسینی به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزار می شود، افزود: همایش سه ساله های حسینی در راستای تبیین وقایع پس از عاشورا برگزار می شود.
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان زنجان با بیان اینکه همایش سه ساله های حسینی به همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) برگزار می ‌شود، بیان کرد: این همایش روز چهارشنبه سوم آبان ماه مصادف با پنجم صفر در محل گلزارشهدای پائین و در مسجد شهداء برگزار می شود.
خدایی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از 6 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند، اظهار داشت: در این مراسم سربند هایی با نوشته سلام بر رقیه (س) در بین شرکت کنندگان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه این همایش ویژه دختران در گروه سنی کودکان و نونهالان است، عنوان کرد: از مهد کودک ها و پیش دبستانی ها نیز برای شرکت در این همایش دعوت به عمل می آید.
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) استان زنجان با اشاره به اینکه در این همایش داستان هایی از ویژگی های شخصیتی حضرت رقیه (س) برای مخاطبان بیان می شود، ادامه داد: تقویت هنر بومی خوانی و فرهنگ محلی از طریق اجرای دکلمه، شعرخوانی، روایتگری و به تصویر کشیدن واقعه عاشورا توسط کودکان از جمله برنامه های این همایش است.
خدایی با اشاره به اجرای پرده خوانی ویژه کودکان در این مراسم، گفت: نوحه خوانی و مرثیه سرایی در سوگ شهیدان عاشورا و دخترسه ساله سالار شهیدان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مادران به همراه دختران سه ساله در این همایش حضور خواهند داشت، اظهار کرد: حضور عموم مردم در این همایش آزاد است.
انتهای پیام/خ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار