دادستان عمومی و انقلاب گالیکش

تشکیل پرونده بررسی علت مرگ خرس در دادسرای گالیکش

دادستان عمومی و انقلاب گالیکش درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک توله خرس در روستای «ترجنلی» از توابع شهرستان گالیکش گفت: پرونده در دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی است و دستگاه قضایی با هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی برخورد می کند.

کد مطلب: ۶۷۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، عباس عرب در تشریح جزئیات این ماجرا اظهار کرد: براساس توضیحات اخذ شده از کارکنان محیط زیست شهرستان گالیکش ، این خرس سه یا چهار ساله، 13 شهریور در اراضی کشاورزی نزدیک روستای «ترجنلی» دیده شد و با وجود هشدار و تذکرهای اعضای یگان حفاظت محیط زیست و کارکنان پارک ملی گلستان، مردم به جای دور شدن از محل و اجازه دادن به ماموران برای به دام انداختن خرس، دور آن حلقه می‌زنند.
وی تصریح کرد: حین عملیات ، خرس یه یکی از اهالی روستا که عضو شورای روستا نیز هست حمله‌ور شد و ماموارن برای حفظ جان این فرد، مجبور به ضرب و شتم خرس شدند.
این مقام قضایی با اشاره به مرگ این توله خرس و انتشار فیلم ضرب و شتم او از سوی ماموران محیط زیست، در فضای مجازی گفت: پس از انتشار اخبار ضد و نقیض در این باره، پرونده در دادسرای این شهرستان برای بررسی علت مرگ خرس و شناسایی عاملان سهل‌انگاری و کوتاهی در این ماجرا، تشکیل شد.
دادستان عمومی و انقلاب گالیکش از رسانه‌ها خواست از جنجال در این باره خودداری کنند و منتظر بررسی‌ها و اعلام‌نظر مرجع قضایی در این باره باشند.
عرب به مردم اطمینان داد: اگر بررسی‌ها نشان دهد فرد یا افرادی در این باره کوتاهی کرده باشند با آنان برخورد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار