دیه جانبختگان سانحه در مجموع ۳۰۶ میلیون می شود

پرداخت 7میلیون تومان دیگر به خانواده دانش آموزان جان باخته هرمزگانی

وضعیت پرداخت دیه دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی در حال طی شدن روند قانونی است و در آخرین اقدام مبلغ 7 میلیون تومان دیه حوادث دانش آموزی به خانواده جان باختگان تقدیم شد.

کد مطلب: ۶۶۵۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، وضعیت پرداخت دیه به خانواده دانش آموزان جان باخته هرمزگانی در حال طی کردن مراحل قانونی است و در جدیدترین اقدام چکی به مبلغ هفت میلیون تومان به عنوان بیمه حوادث دانش آموزی به خانواده این عزیزان تقدیم شد.

این مبلغ برای خانواده 7 دانش آموز جان باخته در این حادثه از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان پرداخت شد.

هفته گذشته بود که مبلغ 50 میلیون تومان از مجموعه 280 میلیون تومان مبلغ دیه توسط استاندار هرمزگان به خانواده این دانش آموزان جان باخته و همچنین مربی آنها پرداخت شد.

306 میلیون تومان دیه به دانش آموزان جان باخته تعلق می گیرد

بدین ترتیب با در نظر گرفتن مبلغ 280 میلیون تومان مبلغ دیه، 19 میلیون تومان مبلغ بیمه حوادث و همچنین 7 میلیون تومان بیمه عمر و حوادث دانش آموزی؛ در مجموع دیه ای که به دانش آموزان جان باخته در سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هرمزگانی در داراب استان فارس تعلق می گیرد 306 میلیون تومان می شود.

وضعیت دیه دانش آموزان مجروح نیز به طور کامل مشخص نیست و باید بعد از طی شدن روال قانونی و بررسی شرایط ازنظر میزان آسیب دیدگی حکم صادر می شود.

وضعیت عمومی هشت دانش آموز آسیب دیده و بستری نیز روبه بهبودی است و فعلا در بیمارستان بوده تا بعد از بهبود نسبی ترخیص شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار