در گفت و گو با پانا؛

نماینده بوشهر: یک شاخصه بارز بطحایی سیاسی نبودن اوست

یک نماینده مجلس، گزینه پیشنهادی روحانی برای وزرات آموزش و پرورش را فردی به دور از حواشی سیاسی معرفی کرد و گفت: بطحایی به دنبال کار جناحی و سیاسی نیست و این یک ضرورت برای وزارت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۵۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به ضرورت پرهیز از ورود آموزش و پرورش به مسائل جناحی و سیاسی به خبرنگار پانا گفت: یک شاخصه بارز بطحایی سیاسی نبودن است. او به دنبال کار جناحی و حزبی نیست.

خدری ادامه داد: با توجه به سوابقی که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دارد و سالها در بدنه این وزارتخانه بوده با حضور او در این سمت موافق هستم. من از بطحایی اقتداری سراغ دارم که سبب می شود روی انتخاب او مصمم باشم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: البته نمی گویم انتخاب بهتری از بطحایی وجود نداشت؛ اما او به طور نسبی برای این منصب مناسب است. ما در مجلس به دنبال آن هستیم که بتوانیم در سه سال آتی مجلس دهم، اقداماتی ریشه ای در وزارت آموزش و پرورش و به ویژه در بحث معیشت فرهنگیان انجام دهیم.

خدری خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به برنامه هایی که از آقای بطحایی دیدیم و سوابقی که از ایشان سراغ داریم؛ بتوانند به انتظاری که جامعه هدف، یعنی فرهنگیان از ایشان سراغ دارند، پاسخ دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار