مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به ورزش دانش آموزی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در آئین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات دوو میدانی ورزش دانش آموزی سراسر کشور در سنندج، گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ایی به ورزش دانش آموزی شده است.

کد مطلب: ۶۴۴۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان شب گذشته در آئین اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات دوو میدانی ورزش دانش آموزی دوره متوسطه اول و دوم سراسر کشور در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد؛ گفت: میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی سراسر کشور در رشته کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در سال 94، رشته ژیمناستیک در سال 95 و رشته دوو میدانی در سال 96 یک افتخار بزرگ برای استان کردستان است.

وی از اختصاص ردیف ویژه بودجه برای حوزه تربیت بدنی در آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: در طول سه سال اخیر اقدامات قابل توجه و مطلوبی در عرصه تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه واگذاری میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی به استان های کم برخوردار بسیار کار ارزشمندی است؛ گفت: این اقدام موجب ارتقای ورزش دانش آموزی استان ها خواهد شد که ارتقای رتبه استان کردستان از 28 به 8 کشوری در حوزه تربیت بدنی بیانگر این مدعاست.

قربانی افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در دانش آموزان و همچنین ارتقای ورزش دانش آموزی را از مزایای برگزاری این مسابقات عنوان کرد .

وی در پایان از حسن نظر معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در واگذاری میزبانی مسابقات به استان کردستان و همچنین از تلاش و زحمات مسئولین استان و دست اندرکاران امر در برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی دانش آموزان سراسر کشور در سنندج تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار