مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

سامانه مشترک اوقات فراغت از سال آینده راه اندازی می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 222 هزار دانش آموز کرمانی تحت پوشش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش و سایر دستگاهای اجرایی قرار می گیرند.

کد مطلب: ۶۳۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد محسن بیگی در نشست شورای آموزش و پرورش و پشتیبانی نهضت سواد آموزی با اشاره به تدوین سند جامع اوقات فراغت دانش آموزان در این استان گفت: این سند بنا به تاکید استاندار و به منظور ساماندهی هر چه بهتر اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از همه امکانات دستگاه های اجرایی در این راستا تدوین شده است .

وی افزود: 130 هزار دانش آموز طی سال گذشته در کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان شرکت کرده اند که امسال 222 هزار نفر در این راستا مورد آموزش قرار خواهند گرفت .
محسن بیگی بیان کرد: همچنین بیش از هشت هزار دانش آموز کرمانی در برنامه های اردویی آموزش و پرورش استان کرمان طی تابستان سال جاری شرکت خواهند کرد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: سامانه مشترک اوقات فراغت از سال آینده راه اندازی می شود تا از موازی کاری ها جلوگیری کرده و با بسیج امکانات همه دستگاه ها، در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گام های بزرگتری برداشته شود .
محمد محسن بیگی خاطرنشان کرد: در سند جامع اوقات فراغت دان آموزان کرمانی تاکید شده که فرزندان خانواده های محروم بتوانند بدون پرداخت هزینه در کلاس های اوقات فراغت شرکت کنند .
وی با اشاره به تمرکز بخشی از برنامه ها در مناطق حاشیه ای و محروم عنوان کرد: حرفه آموزی یکی از اصول اصلی در برنامه های اوقات فراغت است .
محسن بیگی با اشاره به استفاده از امکانات سازمان ها برای ایاب و ذهاب دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های غنی سازی اوقات فراغت گفت: تابستان بهترین فرصت برای اجرای اهداف نظام درباره جوانان و نوجوانان است تا این دانش آموزان در مسیری قرار گیرند که همان مسیر انقلاب است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار