سرپرست معاونت بین الملل مرکز مدارس خارج از کشور:

تحصیل 14 هزاردانش آموز ایرانی در 86 کشور دنیا/طراحی سامانه مجازی آموزش

سرپرست معاونت امور بین الملل مرکز مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش از طراحی سامانه مجازی مکمل برنامه های آموزشی برای دانش آموزان خارج از کشور خبرداد.

کد مطلب: ۶۲۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در رابطه با وضعیت ثبت نام دانش آموزان ایرانی مقیم خارج از کشورعنوان کرد: شیوه نامه ثبت نام برای سال تحصیلی جدید اعلام شده و همانطور که برای مدارس داخل کشور ارائه شده به مدارس خارج از کشور نیز ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه در 60 کشور مدرسه داریم، ادامه داد: در حال حاضر 14 هزار دانش آموز ایرانی در 115 مدرسه 86 شهر دنیا مشغول به تحصیل هستند و از نیروهای اعزامی به این مناطق برای آموزش دانش آموزان بهره گرفته می شود.

معاون امور بین الملل و مدارس خارج از کشور درمورد وجه تمایز ثبت نام برای سال تحصیلی جدید نسبت به سال های گذشته اظهار کرد: تغییر چندانی نسبت به قبل نداشته ایم اما در صدد هستیم تا سیستم مجازی مکمل برنامه‌های آموزشی طراحی کنیم.

حسینی تصریح کرد: این سیستم به بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان در کشورهایی که کمبود معلم داریم کمک بسزایی می کند چراکه اکنون در برخی مدارس از معلمان چندپایه استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان بعد ازاتمام امتحانات خردادماه آغازو تا پایان شهریورماه ادامه دارد، بیان کرد: احتمال می دهیم امسال شاهد افزایش تعداد دانش آموزان در مدارس ایرانی خارج از کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار