مرحله سوم بازدید های معاونت پرورشی اداره کل از مدارس شهر تهران

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اداره امور تربیتی این معاونت، مسئولیت این بازدیدها را بر عهده دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال تحصیلی 96 – 1395 از مدارس بسیاری از مناطق شهر تهران بازدید بعمل خواهد آورد.

کد مطلب: ۶۲۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران،عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی از برنامه منظم بازدید های کارشناسان این معاونت از مدارس شهر تهران خبر داد و گفت: بی شک اطلاع از روند انجام فعالیت های پرورشی و تربیتی در مدارس، به مسئولین پرورشی کمک می کند تا در سیاست ها و برنامه ریزی های آتی دقت نظر را به عمل آورند. به این منظور این معاونت، بازدید های منظمی را از مدارس شهر تهران برنامه ریزی کرده است .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: اداره امور تربیتی این معاونت، مسئولیت این بازدیدها را بر عهده دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال تحصیلی 96 - 1395 از مدارس بسیاری از مناطق شهر تهران بازدید بعمل خواهد آورد .

کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران خاطر نشان کرد: طبق برنامه، 17 مدرسه از مناطق 6 و 5 و 9 و 8 به ترتیب در تاریخ های 2/1/1396 و 6/2/1396 و 9/2/1396 و 12/2/1396 به طور سرزده بازدید به عمل آمد که تا کنون مجموعا از 35 مدرسه بازدید به عمل آمده است .

موضوع این بازدیدها؛ فعالیت های پرورشی مدارس و به خصوص روند تدریس کتاب تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم می باشد .

شایان ذکر است: بازدیدها از هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه 1و 2، دخترانه و پسرانه، دولتی، غیردولتی، شاهد و ... انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار