ارسال کمک‌های مردمی پایگاه بیت النور همدان به جبهه مقاومت

فرمانده پایگاه بیت‌النور همدان از ارسال کمک های مردمی پایگاه بیت النور حوزه حضرت مریم(س) همدان به جبهه مقاومت خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، معصومه سلیمی اظهار داشت: كمك‌هاي غير نقدي مردمی توسط بسیجیان پایگاه بیت النور حوزه حضرت مریم(س) همدان به جبهه مقاومت ارسال شد.

وی افزود: ارسال کمک‌های مردمی با هدف دلجويي و ترويج كار خير در كنار حمايت رزمندگان صورت گرفت این کمک‌ها با همت خیرین و بسیجیان ادامه خواهد داشت .

فرمانده پایگاه بیت‌النور همدان با بیان اینکه این کمک‌ها شامل مواد خوراکی جمع آوری و توسط خواهران حوزه بسته بندی شد، تصريح كرد: اميد است اين کمک رسانی با حمايت‌هاي بيشتر برگزار شود .

وی ادامه داد: جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به جبهه مقاومت، یادآور حماسه آفرینی های این مردم در زمان ۸ سال دفاع مقدس است.

سلیمی با بیان اینکه امروز هزینه مبارزه با داعش را گروه‌های مقاومت پرداخت می‌کنند، ابراز داشت: این تلاش ها برای این است که ما بگوییم همچنان محکم و استوار برای دفاع از کیان اسلام ایستاده ایم.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و با بیان اینکه در آن زمان فتح خرمشهر و شکستن حصر آبادان در اولویت رزمندگان اسلام بود، خاطرنشان کرد: امروز در سوریه و عراق نیز شاهد همان موقعیت هستیم بنابراین باید با جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت از رزمندگان اسلام حمایت کنیم.

فرمانده پایگاه بیت‌النور همدان با بیان اینکه کمک به جبهه مقاومت ادامه راه شهدا و تحقق گفتمان ولایت است، تصریح کرد: بسیجیان همواره در تمام صحنه‌ها حاضر بوده و در این عرصه نیز نقش مؤثری داشته ‌اند.

وی کمک به جبهه مقاومت را وظیفه انسانی و شرعی دانست و خاطرنشان کرد: کمک به مظلومان زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند بنابراین باید در این زمینه همت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار