با حضور مسؤولان

جشن شکرگزاری 2 هزار دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در گچساران برگزار شد

با حضور مسؤولان آموزش و پرورش جشن شکرگزاری برای 2 هزار و 103 دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در گچساران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گچساران، ظهر امروز مراسم جشن شکرگزاری قرآن کریم پایه سوم ابتدایی در مدرسه شاهد فدک گچساران برگزار شد.

این مراسم به صورت نمادین و با حضور 3 کلاس دانش آموزی پایه ابتدایی و رئیس آموزش و پرورش و مسؤولان آموزشی در این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم سید ظهیرالدین پورالحسینی اظهار کرد: کسب مهارت روخوانی قرآن کریم برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس از مهر ماه و آغاز سال تحصیلی توسط معلمان همان پایه آموزش داده می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: طرح مهارت کسب روخوانی قرآن کریم به منظور انس و الفت بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم در سراسر مدارس این شهرستان در پایه سوم اجرا شده است.

وی با اشاره به آموزش دانش آموزان به علوم دیگر بیان کرد: دانش آموزان باید در راستای علم و معرفت قرآنی تلاش کنند.

پورالحسینی با بیان اینکه تنها راه نجات بشر در دنیا اذعان کرد: قرآن چراغ راهنمایی و روشنایی و همچنین هدایت بشر در این دنیا و آخرت است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اجرایی شدن طرح مهارت کسب قرآن آموزی ابراز کرد: با اجرایی شدن این طرح در مدارس دانش آموزان به صورت روخوانی قرآن کریم آنچه را که در کتاب درسی قرآن کریم آمده است را فرا می‌گیرند.

وی افزود: جشن شکرگزاری قرآن کریم امروز در 27 کلاس دخترانه، 24 کلاس پسرانه و 12 کلاس روستایی این شهرستان در پایه سوم ابتدایی برگزار شد.

پورالحسینی خاطرنشان کرد: جشن شکرگزاری قرآن کریم امروز برای 2 هزار و 103 دانش آموزی پایه سوم ابتدایی در این شهرستان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار