فرهنگیان سرمایه های گرانقدر کشور هستند

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: فرهنگیان سرمایه های گرانقدر کشور می باشند و همیشه در همه عرصه ها پیشرو و فرهنگ ساز هستند.

کد مطلب: ۶۱۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان مرتضی تمجیدی در دیدارفرهنگیان با استاندارزنجان اظهارکرد: فرهنگیان کلید توسعه کشور در آموزش وپرورش هستند وعامل نشاط بخشی در جامعه و ایجاد شور و اشتیاق در جامعه تلقی میشوند.

وی افزود: . باید اجازه انتقاد به جمعیت 15هزار نفری معلمان استان برای بهبود اوضاع کشور داده شود،فرهنگیان به عنوان کلید توسعه کشور در آموزش وپرورش محور توسعه جامعه می باشندو براین اساس انتظار داریم توجه بیشتری به وضعیت فرهنگیان صورت گیرد.

وی خاطر نشان ساخت: فرهنگیان استان زنجان به دور از حواشی ایجاد شده توسط مغرضان ،درجهت ساختن کشور و بویژه فرهنگ بر اساس تعالیم اسلامی،سیاست های جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید تلاش می کنند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تلاش و دستاورد دولت تدبیر وامید در آموزش وپرورش بسیار ستودنی است ابراز داشت: رتبه بندی معلمان یکی از این خدمات ارائه شده در این زمینه می باشد .

وی ازافزایش حقوق فرهنگیان خبردادو اضافه نمود :باتوجه جدی دولت به امر معیشت معلمان،درحال حاضر حقوق فرهنگیان از میانگین 1 میلیون و 200هزار تومان در سال 92 به میانگین 2 میلیون و100هزار تومان در سال 95رسیده است .

این مقام مسئول تصریح کرد:شنیدن درد و دل و مشکلات و دغدغه های فرهنگیان وظیفه دولت هاست وباید اجازه انتقاد به جمعیت 15هزار نفری معلمان استان داده شود .

وی اظهار داشت:خوشبختانه در دولت تدبیر و امید مدیریت پادگانی جایگاهی ندارد وبا توجه به سیاست های جاری جایگکاه فرهنگیان روز به روز در حال رشد و اعتلا می باشد .

تمجیدی در پایان پوشش تحصیلی بالا در پیش دبستانی ودوره ابتدایی،کسب رتبه های کشوری در پرسش مهر،جشنواره بین المللی فیلم رشد،گرامیداشت هفته معلم و پروژه مهر را از دستاوردهای مهم آموزش وپرورش استان در دولت تدبیر و امید بر شمرد .

وی تصریح نمود:دراین دوره 5هزارو 700کلاس درس هوشمند سازی شده اند و براساس اخبار غیر رسمی رتبه کنکور استان از 21سال گذشته به رتبه 21رسیده است و قطعیت آن بعد از اعلام نتایج پایانی اعلام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار