رسانه‌ها از انتشار عکس و مطالب مربوط به نامزدهای احتمالی خودداری کنند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری گفت:رسانه‌ها از انتشار عکس و مطالب مربوط به نامزدهای احتمالی، خودداری کنند چراکه این موارد توسط دستگاه قضایی و امنیتی رصد شده و مورد پیگرد قرار می گیرد.

کد مطلب: ۶۰۷۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، اسماعیل حسن‌زاده در نشست کمیته رصد فضای مجازی اظهار داشت: مجموعه قضایی هرگونه توهین، افترا و تشویش اذهان عمومی و ایجاد چالش توسط نامزدهای احتمالی انتخابات در فضای مجازی را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه با هرگونه تبلیغات زودهنگام برخورد می شود، افزود: رسانه ها از انتشار عکس و مطالب مربوط به نامزدهای احتمالی، خودداری کنند چراکه این موارد توسط دستگاه قضایی و امنیتی رصد شده و مورد پیگرد قرار می گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ساری گفت:‌ اگرچه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مکاتباتی با نشریات محلی انجام شده تا از تبلیغات زودهنگام، خودداری کنند اما مواردی در این زمینه مشاهده شده است.

این مسئول با بیان اینکه فضای مجازی در رصد کامل قرار دارد، تصریح کرد:‌ برخی نامزدهای احتمالی انتخابات، در شبکه های مجازی مبادرت به ایجاد کانال و صفحه به نام خود کرده و به معرفی می پردازند و به این افراد هشدار می دهیم از این اقدامات خودداری کنند.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه کمیته رصد فضای مجازی با همکاری پلیس فتا و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی، اشراف کامل بر فضای مجازی دارند، ادامه داد: پلیس فتا با کانال هایی که اقدام به تبلیغات زودهنگام و نظرسنجی می کنند برخورد می کند.

وی گفت: تمامی مدیران کانال ها و گروه های تلگرامی با بیش از 200 عضو توسط فتا شناسایی شده و تذکرات لازم به افراد متخلف داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار