آمادگی 200 مرکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی برای نوروز 1396

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی ستادهای اسکان نوروزی استان از آمادگی 200 مرکز اسکان فرهنگیان در ایام تعطیل نوروز 1396 خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، جعفر پاشایی در جلسه ستاد هماهنگی اسکان نوروزی در محل استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر این نکته که اولین برخورد همیشه در یادها می ماند، افزود: آموزش در هتل ها، تاکسی ها و ... برای ایجاد ارتباط خوب با مسافران میسر است و ما در سال های گذشته با تقویت این مهم در ستادهای اسکان فرهنگیان توانستیم با جذب بالای گردشگر رضایتمندی حداکثری مسافران را در استان کسب کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تبلیغات و ایجاد فضا از یک روز مانده به تعطیلات نوروزی پاسخگو نخواهد بود، گفت: با فراهم سازی امکانات و تبلیغات زود هنگام مقصد تعیین شده ی مسافران را به سمت استان خود سوق خواهیم داد.
وی از آمادگی 200 مدرسه نواحی و مناطق استان آذربایجان شرقی با تمامی امکانات در ستادهای اسکان فرهنگیان نوروزی خبر داد و تصریح کرد: در شهر تبریز 100 مدرسه در نظر گرفته شده که 60 محل آمادگی کامل داشته و 40 مدرسه در صورت نیاز فورا آماده سازی و در اختیار قرار می گیرد.
پاشایی در اشاره به آمار سال گذشته مبنی بر پذیرش 32 هزار و 300 نفر و 11 هزار و 307 خانوار در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان، اظهار داشت: این رقم برای تعطیلات نوروزی امسال 50 هزار نفر پیش بینی شده است.
مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: برای اولین بار در کشور خانه های معلم و مراکز درمانی فرهنگیان 24 ساعته در ایام نوروز 96 آمادگی لازم برای خدمت رسانی را در سطح استان خواهند داشت.
وی ضمن اعلام آمادگی مجموعه برای ایام نوروز امسال اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با نهایت تلاش، تمامی امکانات و ظرفیت های موجود آماده پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار