کشف گردوی قاچاق ده میلیاردی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک محموله خشکبارقاچاق حاوی ۲۲ تن گردو و با ارزش ده میلیارد ریال دراسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۹۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران ،سردار محسن خانچرلی در این رابطه اظهار کرد:با بدست آوردن اخبار و اطلاعات مشترک پلیس غرب استان تهران و معاونت ترانزیت گمرک ایران مبنی بر اینکه یک دستگاه تریلی حامل مغز گردو از گمرک سرخس بارگیری و قصد خروج از کشور را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند متهمان قصد فک پلمب و دپوی محصولات خشکبار در شهرستان اسلامشهر را دارند .

سردار خانچرلی بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی پس از شناسائی محل دپوی محصولات خشکبار در شهرستان اسلامشهر بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی متهمان را حین فک پلمب گمرکی و در حال تخلیه محصولات خشکبار دستگیر کردند .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به جزئیات دستگیری متهمان تصریح کرد:ماموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و هفت عضو این باند را دستگیر کرده و در این راستا خودرو های تریلی حامل ۲۲ تن بار گردو را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند .

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است ،خاطرنشان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی با قرار های صادره روانه زندان شدند.

/خبرنگار: نازنین سرایی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار