آمادگی 170 شركت حمل و نقل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مازندران

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت:170 شركت حمل و نقل مسافر در استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

کد مطلب: ۵۹۹۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، احمد آفرين محمدزاده اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی اقداماتی نظير نظارت بر عملكرد شركت ها و موسسات حمل و نقل مسافری، تشكيل ستادخدمات سفر استان ويژه نوروز 96، برقراری كشيک نوروزی امداد خودرو در دستور کار است.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر 170 شركت حمل ونقل مسافر در استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، تصريح كرد: با عنايت به اينكه اين اداره كل عهده دار مسئوليت كميته حمل ونقل ستاد اجرايي خدمات سفراستان بوده، از این رو به منظور هماهنگی بيشتر جلسه مشتركي با اعضا كميته برگزار و نسبت بشرح وظائف اعضا تبادل نظر و مواردي به تصويب رسيد.

محمدزاده عنوان نمود: تهیه و دریافت بلیط های اینترنتی با توجه به شرایط موجود بسیار می تواند برای هموطنان عزیز مطلوب ، راحت و در دسترس باشد. وی ادامه داد: هموطنان عزیز در صورت عدم دسترسی به فضاهای اینترنتی می توانند از 15 اسفند بليط هاي نوروزي را به صورت حضوري و از طريق پايانه هاي عمومي ، دفاتر فروش بليط در سطح شهر تهيه كنند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به حوزه راهداری نیز اشاره و اظهار داشت: با توجه به ادغام صورت گرفته در نوروز امسال نیز اکیپ های راهداری همچون سنوات گذشته در سطح محورهای شریانی استان مستقر می شوند.

وی در خاتمه اظهار اميدواري كرد: كه با رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان شاهد كمترين موارد بروز حوادث رانندگي در طول ايام نوروز سال جاري باشيم.

گفتنی است متقاضيان مي توانند از طريق مراجعه به سايتهاي www.mazand safar.ir و www. mosaferyar.ir و www. Payanneh. ir و یا سایت های اختصاصی شرکت های اتوبوس رانی نسبت به تهيه بليط مقاصد مد نظر اقدام كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار