مدیر ایرانی بزرگترین صادرکننده لوازم خانگی چینی جهان مطرح کرد:

خلق ارزش برای مصرف کننده ایرانی ممکن نیست جز با کیفیت

مدیر ایرانی برند لوازم خانگی مطرح جهانی گفت : خلق ارزش برای مصرف کننده ایرانی ممکن نیست جز با کیفیت و وجه تمایز یک محصول کیفی به خدمات پس از فروش نیز وابسته است .

کد مطلب: ۵۹۹۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا شهرام امیری ریس هیت مدیره برند چینی لوازم خانگی گفت :برخلاف بسیاری از شرکت ها که تنها به بازار صرف کشورها فکر می کنند سیاست این شرکت استفاده صرف از سهم بازار ایران نبوده و بی شک ایران بازاری استراتژیک برای برند میدیاست .

وی افزود: از سال 95 اقلام لواز خانگی نیز به محصولات عرضه شده این برند افزوده شده و به دنبال آن هستیم که با گارانتی و وارانتی مناسب خیال مصرف کننده را از کیفیت مناسب کالا راحت کرده و به در او این اطمینان را ایجاد کنیم که محصول عرضه شده با بهترین کیفیت و خدمات همراه است .

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر عرضه کالاهای بی کیفیت چینی به بازار ایران ،گفت: آنطور نیست که ما بخواهیم محصولات بی‌کیفیت خود را به ایران صادر کنیم، اما برخی ایرانی‌ها به ویژه در گذشته کالاهای بی‌کیفیت را از چین سفارش می دادند که این امر بر دیدگاه‌ مصرف کنندگان ایرانی درمورد کالاهای چینی تاثیر گذاشته است.

امیری با بیان اینکه برای جلب رضایت مصرف کنندگان ایرانی محصولات مختلف خود را بین 5 تا 10 سال، خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم ،تاکید کرد: سعی می کنیم که جایگاه خود را با عرضه محصولات خود به قیمت کمتر در ایران باز کنیم.

براساس این گزارش بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی چینی طی مراسمی با معرفی نمایندگی رسمی در ایران به دنبال تصاحب بازار کشور از طریق قیمت شکنی و ارائه خدمات پس از فروش بلند مدت بعد از اجرای برجام است.

الویس وانگ مدیر خاورمیانه بزرگترین شرکت چینی صادر کننده لوازم خانگی نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: به دنبال صادرات صرف کالا به ایران نیستیم بلکه همکاریهای مشترک را در این زمینه دنبال می‌کنیم.

وی افزود: می‌دانیم که مشتریان ایران به دنبال کالاهای باکیفیت هستند و محصولات سطح بالا را مصرف می‌کنند، به همین منظور تولیدات خود را با شرایطی عرضه می‌کنیم تا رضایت آنها فراهم شود.

رضا جابری مدیر ارشد این شرکت در ایران نیز در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: این شرکت به استناد آمارهای موجود بزرگترین شرکت فروش لوازم خانگی است که فروش سالانه 22 میلیارد دلار را به ثبت رسانده است .

وی ادامه داد: این برند در تلاش است تا روند سازی کرده و قواعد را تغییردهد .

جابری خاطرنشان کرد: درسال 1968 این شرکت تنها کارگاهی کوچک بود اما از سال 1380 میلیادی تولید اولین پنکه را آغاز کرد و در کمتر از 10 سال توانست سبد محصولات خود را کامل کند .

جابری با بیان اینکه هرساله 10 درصد از درآمد این شرکت صرف تحقیق و توسعه می شود ، تصریح کرد: این شرکت چینی در گذشته برندهای مختلف اروپایی و آمریکایی را تولید می‌کرد اما اکنون بر برند خود متمرکز شده است تا بتواند این محصول را با نرخ کمتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

جابری تصریح کرد: قصد ورود به تولیدات رباتیک، سیستم‌های امنیتی و خانه‌های هوشمند را نیز در آینده نزدیک داریم.

وی یادآور شد: برای جلب رضایت ایرانیان خدمات پس از فروش برای محصولات خود را بیشتر از نظر سازمان حمایت ارائه می دهیم.

جابری در پاسخ به این سوال که این شرکت چینی قصد تولید مشترک را نیز در این دارد یا خیر گفت: در حال حاضر به غیر از کشور چین در 14 کشور کارخانه داریم که با توجه به جایگاه و بازار مناسب ایران سعی می‌شود که پانزدهمین کارخانه خارج از کشور خود را در ایران دایر کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: در صورتی که به اطمینان لازم برای حفظ کیفیت محصولات خود با تولید در ایران برسیم، بعد از رسیدن به سطح تیراژ مورد نظر، تولید خود را در ایران شروع خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار