محور همه موفقیت‎های انقلاب، ولایت فقیه است

ا ستاندار لرستان در مراسم معارفه فرماندار شهرستان الیگودرز گفت :محور همه موفقیت‎های انقلاب، ولایت فقیه است.

کد مطلب: ۵۹۸۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ، هوشنگ بازوند گفت :خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است، افزود: توسعه در کشور مد یون تلاش‎های صادقانه و زحمات بزرگان نظام بوده است. آیت‎الله هاشمی نقش کلیدی در توسعه کشور داشت و ریل‎گذاری رشد و پیشرفت در کشور مدیون خدمات و زحمات مجدانه ایشان است.

وی یادآور شد: حضور مردم در همه صحنه‎های انقلاب، نظامی مردمی ایجاد کرده و این انقلاب تبدیل به یک پدیده بی‎نظیر شده است. طی سال‎های انقلاب مردم در همه عرصه‎ها، خود مدیریت امور را بر عهده گرفتند و در 8 سال دفاع مقدس با حضور پرشور، فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ مترقی برای توسعه و پیشرفت در دنیا معرفی کردند.

استاندار لرستان تأکید کرد: محور همه موفقیت‎های انقلاب، ولایت فقیه است و نوع مدیریت ولایت فقیه عامل وحدت و پیشرفت بوده است. بنیان انقلاب ما ارج نهادن به رای و نظر مردم است و بر همین اساس سالیانه شاهد برگزاری انتخابات‎های مختلف در کشور هستیم.

وی اظهار کرد: بیان عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، دلیلی شد که اقتصاد مقاومتی به یک راهبرد اساسی برای مسئولین و مردم تبدیل شود. ما هم در طی این مدت همواره بر پیگیری مسائل اقتصادی تاکید داشتیم و با رایزنی‎ها و اقداماتی که انجام گرفت؛ لرستان به عنوان یکی از سه استان الگو در زمینه اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

بازوند خاطرنشان کرد: وزیر کشور در مصاحبه چند شب قبل به طور مکرر از اقدامات لرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر و از مجتمع کشت و صنعت به عنوان اقدامی ماندگار یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار