دستورالعمل دهمین دوره لیگ علمی بین ­المللی پایا ابلاغ شد

دستور العمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در دهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان کردستان ابلاغ شد.

کد مطلب: ۵۹۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: هریک از مدارس ابتدایی، متوسطه اوّل و دوم عادی، مختار به ثبت­ نام دانش ­آموزان علاقمند بوده ولی بنا به توان دانش­ آموزان مدارس خاص ابتدایی، متوسطه­ ی اوّل و دوم از قبیل استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، وابسته به دانشگاه، شاهد، هیأت امنایی ملزم به ثبت­ نام دانش ­آموزان توانمند، مستعد و علاقمند در پایه­ های ششم ابتدایی، هفتم، هشتم و نهم در متوسطه اوّل و دهم و سوم متوسطه در متوسطه­ دوم هستند.

به گفته نامدار ثبت­ نام به­ صورت تیمی، تیم­های 5 نفره و برگزاری آزمون به صورت گروهی در سه مرحله ­ی مقدماتی در سطح شهرستان، نیمه نهایی در سطح استان و نهایی در سطح کشوری و بین­ المللی خواهد بود.

وی به زمان ثبت نام دانش آموزان در لیگ علمی پایا نیز اشاره کرد وگفت: مهلت تکمیل فرم­ های ثبت­ نام پیوست و ثبت­ نام دانش­ آموزان و ارسال مدارک تا تاریخ 95/11/30 می باشد.

شایان ذکر است؛ لیگ علمی پایا به نوعی امکان کسب رتبه­ های برتر، ایجاد شرایط و سازوکار نخبه ­پروری، فراهم کردن شرایط جهش و پیشرفت تحصیلی برای دانش ­آموزان مستعد، فراهم کردن شرایط شناسایی استعدادهای برتر در مدارس و... را فراهم آورده و فرصتی مناسب برای درخشش دانش ­آموزان مستعد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار