حسین عبدی در گفت و گو با پانا:

ضیافت شام مشترک شائبه به وجود آورده/ شانس پرسپولیس در دربی بیشتر است

کاپیتان و مربی اسبق گفت: نتیجه دربی هیچ زمانی قابل پیش بینی نبوده اما با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد شانس این تیم را برای پیروزی بیشتر می دانم.

کد مطلب: ۵۹۶۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره دربی 84 تهران گفت: شرایط دربی با سایر بازی‌ها متفاوت است و به هیچ عنوان ربطی ندارد که کدام تیم در چه جایگاهی قرار گرفته باشند. البته که بردهای که هر دو تیم قبل از این بازی به روحیه آن‌ها کمک زیادی کرده اما با توجه به حساسیتی که این بازی دارد به هیچ عنوان جایگاه تیم ها در جدول اهمیت چندانی ندارد.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس هر دو شرایط خوبی دارند.پرسپولیس صدرنشین جدول است و با پیروزی مقابل تراکتورسازی روحیه‌اش دو برابر شده اما نباید از استقلال غافل شد این تیم در طول این فصل نوسانات زیادی داشت در ابتدا خوب نتیجه نمی گرفت اما حالا با‌گذشت زمان خوب بازی کرده و با توجه به همه مشکلاتی که در طول فصل از جمله محرومیت از نقل و انتقالات زمستانی بود باز هم دیدیم جوانان استقلال از دل و جان مایه گذاشتند و برای پیروزی تلاش کردند و نتیجه آن هم این شد که در بازی مقابل السد استقلال پیروز از زمین مسابقه بیرون آمدند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس به دربی روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: همانطور که گفتم در دربی هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانیم بگوییم چون پرسپولیس صدرنشین است پس حتماً برنده خواهد شد این صحبت به هیچ وجه درست نیست.استقلال و پرسپولیس هر جای جدول باشند در دربی شانس مساوی دارند و تنها تیمی می‌تواند پیروز میدان باشد که جندگی لازم را داشته باشد و با قدرت در زمین مسابقه بازی کند.

عبدی با بیان اینکه حساسیت فوتبال و جنگ بین این دو تیم فوتبال را محافظه کارانه کرده است،عنوان کرد: به نظرم در این سال‌ها با توجه به حساسیت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال دربی تاحدودی محافظه کارانه شده و شاید به همین دلیل است که چندین بار تساوی از هر دو تیم دیدیم و هر دو تیم تنها برای گل نخوردن جنگیدن اما امسال فکر می‌کنم با توجه به اینکه پرسپولیس از جدول جدا شده و استقلال هم استرسش در جدول مسابقات کمتر شده شاهد یک بازی خوب و فوتبال پسند باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس در برد پیش بینی اش از نتیجه بازی اظهار کرد: با همه این تفاسیر شانس پرسپولیس را برای پیروزی در دربی بیشتر می دانم و امیدوارم جدا از پیروزی هر دو تیم یک فوتبال خوب و هیجانی ارائه دهند.البته ضیافت مشترک بین دو تیم استقلال و پرسپولیس شاید این شائبه را ایجاد کرده که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس تمایل به مساوی دارند اما به نظرم این‌طور نیست بازیکنان و مربیان قبل از بازی با هم دست می‌دهند و روابط خوبی دارند اما با سوت مسابقه جنگ فوتبالی شروع می‌شود و هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار